شایعه: The Last of Us Part 1 به بازی جدید ناتی داگ اشاره می‌کند

در ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ , 12:02:56
بازی جدید ناتی داگ

مخاطبان پوسترها و تصاویری را در بازی The Last of Us Part 1 یافته‌اند که احتمال می‌رود به بازی جدید ناتی داگ اشاره دارند. این تصاویر حال و هوایی فانتزی دارند و بسیار با آی‌پی‌های کنونی استودیو تفاوت دارند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بیش از یک دهه است که تک تک پروژه‌ها و بازی‌های استودیو ناتی داگ، فارغ از ژانر، وسعت و حتی پلتفرم مقصد از دیدگاه بسیاری از مخاطبان و منتقدان یک شاهکار کم‌نظیر محسوب می‌شوند و با عرضه هر بازی جدید، میزان محبوبیت و فراگیری این استودیو زیر مجموعه سونی و بازی‌هایش رشد تصاعدی دارد و بی‌دلیل نیست که رسانه‌ها و مخاطبان هر لحظه در عطش کسب اطلاعات جدید بزرگ و کوچک از پروژه بعدی استودیو هستند. ظاهرا سازندگان در ریمیک بازی لست آو آس یک اشاره کوتاهی به پروژه بعدی خود داشته اند.

بازی The Last of Us Part 1 هفته گذشته برای کنسول PS5 عرضه شد و از آن زمان طرفداران قدیمی مجموعه و افرادی که موفق به تجربه نسخه اول نشده‌اند، بار دیگر وارد دنیای آخرالزمانی این بازی و ماجراها و وقایع آن شدند. به گزارش NaughtyNDC@ در توئیتر مخاطبان روی دیوارهای برخی بناهای بازی، تصاویری و آرت ورک‌هایی را مشاهده کرده‌اند که ممکن است به بازی جدید ناتی داگ اشاره اشاره داشته باشند. در تصاویر یک جنجگوی زن با البسه قرون وسطی و المان‌های فانتزی دیده می‌شود.

اشارات ضمنی به پروژه بعدی در بازی فعلی، موضوعی است که در ناتی داگ سابقه طولانی دارد. بازی لست آو آس یک اورجینال برای اولین بار به صورت ضمنی در آنچارتد ۳ معرفی شد و پوستری از نسخه دوم در یکی از کمیک بوک‌های آنچارتد ۴ پیشتر شناسایی شده بود.

اینکه آیا واقع این تصاویر به پروژه بعدی اشاره دارند یا خیر، موضوعی است که تا زمان اظهار نظر سازندگان نمی‌توان درباره آن قضاوت کرد. آقای نیل دراکن، مدیرعامل استودیو سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود ممکن است پروژه بعدی آن یک بازی کاملا جدید باشد یا به سراغ The Last of Us Part 3 بروند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر