نقدها و نمرات بازی Splatoon 3 منتشر شد

در ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ , 09:17:17
Splatoon 3

نقدها و نمرات بازی Splatoon 3، انحصاری محبوب نینتندو سوییج منتشر شد که خبر از یک بازی با کیفیت دیگر از این مجموعه را می‌دهد.

این بازی شوتر رنگارنگ در مجموع ۴۹ رای امتیاز خوب ۸۴ را بدست آورده است. این بازی در تاریخ ۱۸ شهریور ( فردا ) فقط برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به برخی از نقدها و نمرات بازی Splatoon 3 در سایت متاکریتیک؛

Vooks – 100

Splatoon 3، اگرچه بیشتر یک تحول محسوب می‌شود تا یک انقلاب، اما بدون شک بهترین نسخه از این مجموعه است. در نسخه سوم بازی یک حالت داستانی جذاب و چند اسلحه جدید فوق‌العاده به بازی اضافه شده که تجربه بازی را لذت‌بخش کرده است. شاید اکثریت بگویند که این بازی شوتر چیزی بیش از نسخه‌های قبل را ارائه نمی‌دهد، اما من معتقدم اسپلاتون ۳ نقاط قوت نسخه‌های قبل را تکرار می‌کند و بروزرسانی‌های جذابی نیز دارد.

Destructoid -90

با توجه به اینکه Splatoon 3 تقریباً همه چیزهایی را که قبلاً در این سری وجود دارد را پشتیبانی و چند ویژگی اضافی مانند Tableturf Battle را به آن اضافه می‌کند، می‌توان گفت که جادوی این سری هنوز زنده است.

Inverse – 90

Splatoon 3 در هر سطح و کیفتی که ارائه شود‌، جذاب و سرگرم‌کننده است. نسخه سوم این مجموعه بیش از پیش هیجان‌انگیز و درگیر‌کننده است. اگر نینتندو پس از انتشار، پشتیبانی خوبی را از بازی ارائه دهد، به راحتی می‌توان زمانی را در آینده نزدیک متصور شد که Splatoon 3 به بهترین تجربه چند نفره در سوییچ تبدیل شود. با توجه به اینکه Splatoon 2 برای نزدیک به دو سال پشتیبانی دریافت کرد، به نظر می‌رسد که همه ما تا چند سال آینده رنگارنگی شویم!

VGC – 60

عجیب است که نینتندو چنین دنباله‌ی محافظه‌کارانه‌ای را ارائه دهد. به هیچ وجه نمی‌توان منکر کشش طولانی و ادامه‌دار بودن درگیری‌های پراکنده نسخه جدید Splatoon شد. قطعا بسیاری از هواداران این مجموعه پس از مدت کمی از تجربه بازی، خسته خواهند شد و بازی را کنار خواهند گذاشت.

نظر شما در مورد نقدها و نمرات بازی Splatoon 3 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر