تماشا کنید: از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی شد

در ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ , 08:18:50
assassin's creed mirage

پس از افشای اطلاعات متعدد از جمله کاور آرت، یوبی سافت با نمایش تریلری سرانجام بازی Assassin’s Creed Mirage را به نمایش گذاشت. این تریلر که در بغداد جریان دارد، بر روی بسیم جوان تر، ۲۰ سال قبل از رویدادهای Assassin’s Creed Valhalla تمرکز دارد. او به عنوان یک دزد به Hidden Ones می‌پیوندد و تبدیل به یک قاتل می‌شود.

دیشب در کنفرانس یوبی‌سافت گفته شد که شخصیت‌های تاریخی حقیقی نیز در داستان ظاهر می‌شوند، اما هیچ فرد خاصی تایید نشده است. شهره آغداشلو بازیگر ایرانی و معروف سریال The Expanse صداپیشگی روشن، مربی باسیم را به عهده دارد، او صدای فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند شخصیت روشن را برای ما ایرانی بیادماندنی کند. دیشب متاسفانه هیچ گیم‌پلی به نمایش گذاشته نشد، اما همانطور که از قبل هم اطلاعات بازی فاش شده بود، با یک بازی شبیه به بازی‌های اولیه سری روبرو خواهیم بود و به نظر می‌رسد یوبی‌سافت قصد دارد این سری را به ریشه‌های خود برگرداند. همچنین تایید شد که با پیش خرید بازی Assassin’s Creed Mirage می‌توانید به مرحله‌ای با نام چهل دزد بغداد دسترسی داشته باشید.

بازی Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳ برای Xbox One، PS4، PS5، PC، Xbox Series X/S و Amazon Luna عرضه خواهد شد، اما هیچ تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشد. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی بازی را مشاهده کنید:

 

 

نظر شما در مورد نسخه جدید بازی Assassin’s Creed چیست؟ آیا یوبی‌سافت می‌تواند این سری محبوب را دوباره به روزهای اوج خود برگرداند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر