رسمی: رویداد Nintendo Direct امروز برگزار خواهد شد

در ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ , 08:00:23
نینتندو دایرکت

شرکت نینتندو اعلام کرد که امروز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران رویداد Nintendo Direct خود را برگزار خواهد کرد. این رویداد حدود ۴۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و بیشتر به عناوینی اختصاص دارد که در زمستان ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد.

نینتندو در سال ۲۰۲۲ از نمایش رویداد ماه ژوئن خود صرف نظر کرد، اما به نظر می‌رسد که در ماه سپتامبر این رویداد طبق معمول برگزار می‌شود. اخیرا شایعه‌های زیادی مبنی بر تاریخ پخش رویداد Nintendo Direct پخش شد، حال بصورت رسمی نینتندو زمان این رویداد را امروز ۱۳ سپتامبر ساعت ۷ به وقت محلی اعلام کرده است. در همین حال، صفحه رسمی توییتر نینتندو اعلام کرد که کانال‌های این شرکت در بریتانیا مستقیماً به‌ رسم احترام به درگذشت اخیر ملکه الیزابت دوم، پخش مستقیم نخواهند داشت و در عوض این ارائه به‌طور کامل به‌عنوان یک ویدیوی درخواستی منتشر می‌شود. کانال یوتیوب نینتندو انگلستان بصورت ضبط شده رویداد را پوشش خواهد داد.

در مورد بازی‌هایی که در این رویداد معرفی خواهند شد، هنوز خبر رسمی منتشر نشده است. اما طبق شایعه‌ها بازی‌های The Legend of Zelda: The Wind Waker HD و Twilight Princess HD بالاخره معرفی خواهند شد، همچنین ظاهراً نینتندو قرار است نام نهایی دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild را نیز فاش کند. منابع معتبر دیگری ادعا می‌کنند که ممکن است از ریمستر اصلی Metroid Prime رونمایی و نسخه نینتندو سوییچ It Takes Two نیز بصورت رسمی معرفی شود.

نظر شما در رابطه با رویداد Nintendo Direct چیست؟ آیا بالاخره پس از مدتها تریلر گیم‌پلی از دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهیم دید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر