بازی Resident Evil Village برای نینتندو سوییچ از طریق Cloud در دسترس است

در ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ , 18:44:51
بازی Resident Evil Village برای نینتندو سوییچ

بازی Resident Evil Village برای نینتندو سوییچ از طریق کلود ساعاتی پیش عرضه شد. این نسخه کلود صرفا در انحصا کنسول هیبریدی است و بسته الحاقی داستانی Winters نیز ماه دسامبر برای این نسخه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

چند روز اخیر، زمان مهم و پر خبری برای مجموعه رزیدنت اویل و طرفداران آن بوده‌است. Resident Evil Re:Verse روانه بازار شده، اولین و تنها بسته الحاقی داستانی بازی Resident Evil Village برای تمامی پلتفرم‌های مقصد منتشر شد و این عنوان از طریق کلود برای کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ نیز در دسترس است تا بدین ترتیب امکان تجربه این بازی تحسین شده کپکام توسط طیف وسیع‌تری از مخاطبان ژانر وحشت-بقا فراهم باشد. لازم به ذکر است کاربران سوییچ تنها از طریق سوییچ می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

کپکاخم با انتشار یک تریلر کوتاه عرضه بازی Resident Evil Village برای نینتندو سوییچ را جشن گرفته‌است. نسخه کلود تنها شامل کمپین داستانی اصلی بازی و مخاطبان نینتندو برای تجربه بسته الحاقی باید تا دوم دسامبر سال میلادی جاری صبر کنند.

طی دو ماه آینده چندین بازی دیگر از مجموعه رزیدنت اویل برای سوییچ عرضه می‌شوند. بازی Resident Evil 2 یازدهم نوامبر، Resident Evil 3 به دنبال آن در هجدهم نوامبر و Resident Evil 7 شانزدهم دسامبر برای کنسول هیبریدی نینتندو از طریق کلود عرضه می‌شوند.

رزیدنت اویل ویلج هم اکنون برای پلتفرم‎‌های پلی اسیتشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این عنوان یکی از بازی‌های تحسین شده سال ۲۰۲۱ بود و مورد تقدیر منتقدان و تحسین مخاطبان قرار گرفته بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر