بازی Resident Evil Village Gold منتشر شد

در ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ , 18:23:42
بازی Resident Evil Village Gold

کپکام ساعاتی پیش بازی Resident Evil Village Gold را منتشر کرد. این نسخه علاوه بر کمپیسن داستانی بازی شامل حالت سوم شخص، محتوای‌های جدیدی برای بخش Mercenaries و بسته الحاقی Winters است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از عرضه دو نسخه نه چندان محبوب پنجم و ششم از محموعه رزیدنت اویل، کپکام برای مدتی طولانی عرضه نسخه‌های اصلی این مجموعه را متوقف کرد و زمان خود را صرف بازتعریف ارکان بازی و بروزرسانی آن‌ها کرد و با بازی Resident Evil 7 نشان داد که برای دیگر راه موفقیت را پیدا کرده و همچنان از پیشگامان ژانر وحشت بقا است. هر چند تجربه این بازی بسیار لذت بخش بود اما، ایرادات بزرگ و نسبتا واضحی داشت که نمی‌شد آن‌ها را نادیده گرفت. سال گذشته مخاطبان با Resident Evil Village بار دیگر به سراغ شخصیت ایتن وینترز و ادامه خط داستانی وی رفتند. این عنوان علاوه بر رفع ایرادات نسخه قبلی، ویژگی‌های مثبت آن را حفظ کرده بود و توانست به یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ بدل شود.

حال و پس از گذشت یک سال از عرضه این عنوان، کپکام بازی Resident Evil Village Gold را منتشر کرد. این عنوان علاوه بر کمپین داستانی بازی، حالت سوم و محتوای‌ جدید برای بخش Mercenaries را به مخاطبان ارائه می‌کند. اما شاید مهم‌ترین وجه تمایز آن با نسخه اصلی، بسته الحاقی Winters است که خط داستانی خانواده وینترز را گسترده‌تر می‌کند و برخی نقاط تاریکی آن را از بین می‌برد. ماجراهای این بسته ۱۶ سال پس از اتفاقات Resident Evil Village رخ می‌دهد و رز وینترز شخصیت اصلی آن است.

Resident Evil Village Gold هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر