هفدهم آبان بازی Return to Monkey Island برای PS5 و Xbox Series X/S عرضه می‌شود

در ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ , 15:11:17
بازی Return to Monkey Island برای PS5

سه شنبه هفته آتی و هم زمان با عرضه بازی روی سرویس گیم‌ پس، بازی Return to Monkey Island برای PS5 و Xbox Series X/S عرضه می‌شود. این عنوان اوایل سال جاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از گذشته چندین ماه از عرضه بازی Return to Monkey Island برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، لینوکس و نینتندو سوییچ، بالاخره تاریخ عرضه این عنوان برای کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت نیز مشخص شد. این بازی قرار است روز سه شنبه، هجدهم آّبان ماه برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود. هم زمان با عرضه بازی روی این کنسول‌ها، Return to Monkey Island در اختیار کاربران گیم پس نیز قرار می‌گیرد.

در زمان عرضه بازی روی PC و نینتندو سوییچ، این عنوان توانست تحسین منتقدان و طرفداران قدیمی مجموعه را کسب کند. در کنار احیای یکی از فرنچایزهای قدیمی و جریان ساز،«بازگشت به جزیره میمون» یکی از خالقان این مجموعه را نیز به تیم سازنده بازگرداند. خبر حضور آقای ران گیلبرت (Ron Gilbert) باعث امیدواری طرفداران نسبت به عملکرد بازی شده بود و باید گفت این عنوان توانست در حد انتظارات نیز ظاهر شود.

هر چند عرضه بازی Return to Monkey Island برای PS5 اولین عنوان از این مجموعه است که پس از پلی استیشن ۲ روی یکی از کنسول‌های سونی عرضه می‌شود اما، ششمین بازی اصلی از این فرنچایز است و وقایع آن پس از ماجراهای Tales of Monkey Island روایت می‌شود.

شخصیت اصلی بازی گای‌براش تریپوود، دزد دریایی محبوب و زیرک است که قصد دارد بالاخره پرده از راز جزیره میمون بردارد. لحظات ظنز و نشاط آور که از امضاهای این سری است، در Return to Monkey Island نیز بسیار پررنگ هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر