نقدها و نمرات بازی Somerville منتشر شدند

در ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ , 10:36:31
بازی somerville

بازی Somerville یک بازی مستقل ماجرایی علمی-تخیلی است که به تازگی به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت منتشر شده است. این بازی از ۲۴ نقد در پلتفرم PC نمره متوسط ۷۳ را کسب کرده است.

دینو پتی (Dino Patti) سازنده بازی و موسس استودیوی جامپ‌شیپ (Jumpship)، یکی از موسسان استودیوی پلی‌دد (Playdead) بود. پلی‌دد بیشتر به خاطر ساخت بازی‌های Limbo و Inside نامی برای خود دست و پا کرد. خیلی‌ها از بازی Somerville انتظار یک شاهکار دیگر را داشتند اما نمرات بازی نشان می‌دهد که با یک بازی متوسط طرف هتسیم. در ادامه می‌توانید نگاهی به خلاصه نقدها و نمرات این بازی داشته باشید. با دنیای بازی همراه باشید.

VG247 – 100

این بازی مانند یک فیلم یا کتاب بسیار مرا تحت تاثیر قرار داد و همراه خود کشاند. شاید برای هرکسی این بازی مناسب نباشد اما اگر به بازی‌های ماجراجویی و داستان محور علاقه داشته باشید بازی سامرویل بازی محبوب شما خواهد شد.

Game Informer – 80

مشکلات فنی بازی Somerville آزاردهنده است، اما این بازی پر از لحظات تحسین برانگیز و احساسی است که باید با چراغ‌های خاموش و هدفون‌های روشن تجربه کنید. ماجرای پدر داستان پس از پایان بازی در ذهن‌ها باقی می‌ماند.

Games Radar – 80

بازی سامرویل از جامپ‌شیپ یک داستان علمی-تخیلی فوق‌العاده با اتمسفری پر تنش و روایتی به شدت تاثیرگذار است. حتی اگر برخی از پازل‌ها و لحظات آن آزاردهنده باشند.

IGN – 70

سامرویل مسیر منحصر به فرد خود را در ژانر پازل-ماجراجویی دنبال می‌کند. آن مسیر همیشه هموار نیست و با مزاحمت‌های دوربین و مشکلات فنی کمی شما را آزرده خواهد کرد، اما داستان بسیار غنی و تاثیرگذار است.

Checkpoint Gaming – 40

بازی Somerville داستان پدری را روایت می‌کند که تلاش می‌کند خانواده‌اش را متحد کند. اما شما به سختی می‌توانید بفهمید که در بازی چه می‌گذرد.  حل پازل‌ها نیز دشوار است زیرا از شما انتظار می‌رود که در اطراف خود بیهوده بگردید. هیچ راهنمایی یا کمکی وجود ندارد، وقتی نمی دانید چه کاری باید انجام دهید، بسیار بازی خسته‌کننده می‌شود.

نظر شما در مورد اولین بازی استودیو جامپ‌شیپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. بازی متوسطه مشکلات فنی کنترل کردن دوربین خیلی سخته شمارو از بازی زده میکنه از موس کیبورد پشتیبانی نمیکنه!!!!!!! کلا در حد هایپش نبود با توجه به اینکه بازی کلا۵ ساعته انتظار میرفت خیلی بهتر باشه

    ۲۱
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر