محتویات آپدیت نسل نهمی The Witcher 3 Wild Hunt مشخص شد

در ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ , 16:05:52
آپدیت نسل نهمی The Witcher 3 Wild Hunt

استودیو CD Projekt Red با انتشار یک پست در وبسایت رسمی مجموعه ویچر، از محتویات و تفاوتی‌های آپدیت نسل نهمی The Witcher 3 Wild Hunt با نسخه اصلی این بازی رونمایی کرد. این آپدیت شامل یک DLC جدید با الهام از سریال ویجر، محصول نتفلیکس است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بر هیچ کس پوشیده نیست که بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ یکی از بزرک‌ترین پروژه‌های ناامید کننده در چند سال اخیر و یکی از شوکه کننده‌ترین رویدادهای سال ۲۰۲۰ میلادی در دنیای بازی‌های ویدیویی بود. با این احوال سازنده ایم پروژه، استودیو لهستانی CD Projekt Red یکی از بهترین نقش آفرینی‌ها و شاید یکی از برترین بازی‌ها در تمام نسل هشتم را نیز روانه بازار کرده بود. ویچر ۳ پس از گذشت هفت سال از عرضه بازی، همچنان طرفداران بی‌شماری دارد.

ابتدای سال میلادی جاری، سازندگان از آپدیت نسل نهمی The Witcher 3 Wild Hunt رونمایی کردند که قرار است پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. روز گذشته بالاخره زمان انتشار این آپدیت اعلام شد، نسخه نسل نهمی ۲۳ام آذر ماه (۱۴ام دسامبر ۲۰۲۲) منتشر می‌شود. اما دقیقا این نسخه چه تفاوت‌هایی با نسخه‌های قدیمی دارد؟

طبق اعلام سی‌دی پراجکت رد ارتقاهای بصری و گرافیکی متعددی بخش‌های مختلف بازی اعلام شده و از قابلیت ray tracing نیز پشتیبانی می‌شود. چندین ماد مختلف که شامل برخی ماد‌هایی است که طرفداران ساخته‌اند نیز با این آپدیت در دسترس قرار می‌گیرد. یک DLC جدید با الهام از سریال ویچر، محصول نتفلیکس نیز هم زمان با آپدیت در دسترس قرار می‌گیرد که علاوه زره‌ها و سلاح‌های جدید، یک چهره متفاوت از گرالت نیز در دسترس خواهد بود.
این DLC به صورت رایگان در اختیار دارندگان نسخه Xbox One و PS4 نیز قرار می‌گیرد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر