احتمالا بازی Tekken 8 سال ۲۰۲۳ منتشر شود

در ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ , 17:15:57
بازی Tekken 8

کمپانی بندای نامکو، ناشر بازی Tekken 8 در جلسه پرسش و پاسخ اخیر خود با سرمایه‎ گذاران اعلام کرده قصد دارد این عنوان را پیش از پایان سال ۲۰۲۳ روانه بازار کند. البته این مسئله هنوز قطعی نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

اوایل سال میلادی جاری کمپانی بندای نامکو با انتشار یک تریلر مهیج از نسخه هشتم مجموعه تکن رونمایی کرد و تنها همین تریلر کافی بود تا طرفداران ژانر فایتینگ و این مجموعه برای تجربه این بازی لحظه شماری، از گرافیک چشم نواز بازی تا هسته گیم‌پلی آن مورد تحسین مخاطبان واقع شد. البته هنوز اطلاعات زیادی درباره این عنوان وجود دارد که ناشر از افشای آن‌ها خودداری می‌کند. واضح‌ترین آن‌ها تاریخ انتشار بازی است که هنوز حتی به صورت مبهم و بازه‌ای نیست مشخص نشده و مخاطبان نمی‌دانند چه زمانی فرصت تجربه این بازی نصیب آن‌ها می‌شود.

معمولا در چنین شرایطی انتظار می‌رود زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده باشد و سکوت خبری ناشر و سازنده نشان دهنده فاصله زمانی طولانی است که تا عرضه یک بازی باقی مانده است. ظاهرا اما این درباره بازی Tekken 8 صدق نمی‌کند.

به گزارش Insider-Gaming بندای نامکو در جلسه پرسش و پاسح اخیر خود با سرمایه گذاران اعلام کرده قصد دارد تکن ۸ را پیش از پایان سال ۲۰۲۳ روانه بازار کند تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این موضوع محقق شود البته هنوز این زمان قطعی نیست و ممکن است بازه ۲۰۲۴ میلادی برای انتشار بازی در نظر گرفته شود.
تکن ۸ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر