سازندگان ریمیک Dead Space از معیارهای طراحی سفینه Ishimura می‌گویند

در ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ , 20:23:53
سازندگان ریمیک Dead Space

اخیرا سازندگان ریمیک Dead Space پشت جدیدی را در بلاگ مختص این بازی منتشر کرده‌اند که در آن درباره معیارها و اصول‌هایی که برای بازطراحی اصلی‌ترین بخش بازی یعنی سفینه USG Ishimura مد نظر داشته‌اند، صحبت کردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از زمان معرفی نسخه ریمیک بازی دد اسپیس استودیو Motive در بلاگ مختص این بازی مجموعه مقالاتی موسوم به Inside Dead Space را منتشر می‌کند که به بررسی روند طراحی و توسعه جنبه‌های مختلف این بازی و تلاش‌های سازندگان برای هرچه وفادار ماندن به ریشه‌های مجموعه و نسخه اصلی می‌پردازد. جدیدترین قسمت Inside Dead Space مربوط به روند طراحی یکی از شناخته‌ شده‌ترین و اتمسفریک‌ترین مکان‌ها در تاریخچه بازی‌های ویدیویی یعنی USG Ishimura می‌پردازد.

اصلی‌ترین معیار سازندگان ریمیک Dead Space برای بازطراحی این سفینه این بود که نمادهایی که برای آن در نسخه اصلی تعریف می‌شد، درباره این نسخه ریمیک نیز صدق کند. به عقیده سازندگان ایشیمورا از معدود لوکیشن‌هایی که باید مانند طراحی یک شخصیت به آن نگاه دارد و اصول‌ طراحی یک شخصیت را درباره آن پیش گرفت. در بخش فنی نیز به کمک قابلیت‌های موتور بازی سازی Frosbite سازندگان این امکان را دارند که با پیشروی در بخش‌های مختلف سفینه و کشف محتوا و اسرار بیشتر، در عین حفظ روان بودن گیم‌پلی بازی، یک فضای خفقان آور و ترسناک را نیز برای سفینه تعریف کنند.

فایل‌های طراحی سفینه در نسخه اصلی ببه عنوان مرجع اصلی سازندگان استفاده شده و بدین ترتیب افرادی که نسخه اصلی را تجربه کرده‌اند، با یک فضا و حال و هوای آشنا مواجه می‌شوند.
ریمیک دد اسپیس هفتم بهمن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر