کارگردان بازی Sonic Frontiers: این عنوان سنگ بنای نسخه‌های آینده سونیک است

در ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ , 17:38:30
کارگردان بازی Sonic Frontiers

آقای تاکاشی ایزوکا (Takashi Iizuka)، کارگردان بازی Sonic Frontiers می‌گوید این بازی مانند یک سنگ بنا برای نسخه‌های آینده مجموعه است و نسخه‌های جدید از این بازی الهام خواهند گرفت. وی همچنین از توانمندی‌های نویسنده بازی تجلیل کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Sonic Frontiers چند هفته پیش عرضه شده و هر چند نقدهای بازی‌ عموما متوسط بودند و منتقدان چندان از عملکرد بازی رضایت کامل نداشتند اما، مخاطبان ظاهرا بار دیگر با خارپشت آبی آشتی کرده‌اند. این بازی در هفته اول عرضه خود توانست رتبه چهارم بازی‌های پرفروش‌ هفته قرار گیرد، آن هم زمانی که بازی‌های محبوب دیگری همچون گاد آو وار رگناروک تازه عرضه شده بودند. بازخوردهای مخاطبان PC بازی نیز عموما مثبت است از میان نظر حدود ۹ هزار کاربر، ۹۵ درصد آن‌ها از تجربه این بازی راضی بوده‌اند.

Frontiers از چندین منظر اساسی فرمول بازی‌های سونیک را دستخوش تغییر کرد. ماهیت بازی نیمه جهان باز است و در هر منطقه تعدادی چالش، ماموریت و باس فایت وجود دارد که می‌تواند بسته به علاقه خود به سراغ آن‌ها بروید و ظاهرا کاربران با این فرمول جدید ارتباط برقرار کرده‌اند. در همین راستا آقای تاکاشی ایزوکا (Takashi Iizuka)، کارگردان بازی Sonic Frontiers اخیرا با رسانه Sector مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد سگا قصد دارد از این بازی به عنوان سنگ بنای بازی‌های آینده مجموعه استفاده کنند و احتمال چند نسخه آینده سونیک، مستقیما از این بازی الهام خواهند گرفت.

وی همچنین اعلام کرد یکی از دلایل اصلی موفقیت بازی، نویسندگی آقای Ian Flynn است که به خوبی شخصیت‌های جهان سونیک را می‌شناسد و بر اتفاقات میان آن‌ها اشراف دارد. آقای فلین سال‌ها است به عنوان نویسنده ارشد کمیک بوک‌های سونیک مشغول فعالیت است.
سونیک فرانتیرز هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر