کارگردان بخش چند نفره Halo Infinite از ۳۴۳Industries جدا شد

در ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ , 13:17:31
کارگردان بخش چند نفره Halo Infinite

آقای تام فرنچ (Tom French)، کارگردان بخش چند نفره Halo Infinite اعلام کرد از استودیو ۳۴۳Industries جدا شده‌است. ایشان بیش از یازده سال روی نسخه‌های مختلف هیلو کار کرده بودند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

نزدیک به یک سال از بازی هیلو اینفینیت می‌گذرد. هر چند این عنوان نتوانست در تمامی بخش‌ها در حد انتظارات طرفداران ظاهرا شود اما، در مجموع بازخوردهای نسبت به آن بسیار مثبت بود و استودیو ۳۴۳Industries پس از اینکه نتوانست در نسخه قبل در سطح انتظارات ظاهر شود، با Infinite نشان داد می‌تواند از میراث ارزشمند این مجموعه به خوبی پاسداری کند. از زمان معرفی این بازی تا عرضه آن، حواشی و شایعات پیرامون روند ساخت بازی، بسیاری از طرفداران را نگران کرده بود و تغییر چند باره سران تیم سازنده درباره موفقیت این بازی تردیدهایی ایجاد کرده بود.

حال پس از عرضه بازی، یکی دیگر از اعضای مهم تیم سازنده استودیو ۳۴۳Industries را ترک کرد. آقای تام فرنچ (Tom French)، کارگردان بخش چند نفره Halo Infinite در توئیتر این خبر را اعلام کرد. ایشان نوشت: “پس از نزدیک به ۱۱ سال و نیم کار کردن روی هیلو، زمان آن رسیده که زره اسپارتان را از تن خارج کنم و به سراغ ماجراجویی‌های جدید برویم. برای من افتخار بزرگی بود که روی فرنچایزی کار کنم که به عنوان یک مخاطب عاشق آن هستم و به عنوان یک بازیساز آن را تحسین می‌کنم.”

جدایی آقای فرنچ تقریبا با عرضه ویژگی‌های مهم و جدیدی که سازندگان از مدت‌ها پیش وعده آن را داده بودند، هم زمان شده‌است. حالت‌های کو-آپ داستانی، امکان Replay مراحل مختلف و نسخه بتا بخش Forge اخیرا در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود.
Halo Infinite هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و Xbox Cloud Gaming در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر