داستان بازی Dead Space Remake برای مخاطب جدید هم جذاب خواهد بود

در ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ , 12:39:02
داستان بازی Dead Space Remake

اعضای استودیو EA Motive در ویدیو اختصاصی رسانه IGN از تغییراتی که در داستان بازی Dead Space Remake و نحوه روایت آن ایجاد شده، می‌گویند. به گفته سازندگان هدف اصلی از این تغییرات “مدرن‌تر” شدن داستان بازی است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار ریمیک بازی دد اسپیس باقی نمانده‌است و پس از عملکرد نه چندان دلپذیر بازی کالیستو پروتکل در بخش فنی، انتظارات از این عنوان بالاتر از همیشه است. سازندگان نیز در تلاش هستند تا نگرانی‌های مخاطبان را برطرف کنند. اخیرا رسانه IGN یک ویدیو اختصاصی درباره روند ساخت Dead Space Remake و تجربه ساعات اولیه گیم‌پلی آن منتشر کرده‌ است. در این ویدیو آقایان جو بری، تایلر کینگستون و مایک یازیجان، نویسنده ارشد، طراح محیطی و کارگردان هنری بازی درباره تغییرات داستان بازی صحبت می‌کنند.

مشخصا داستان بازی Dead Space Remake و روایت آن دستخوش تغییراتی شده که تشخیص برخی از آن‌ها ساده‌تر از باقی است. به عنوان مثال Isaac Clarke، شخصیت اصلی بازی در نسخه ریمیک صحبت می‌کند. در نسخه اورجینال وی به سبک پروتاگونیست‌های کلاسیک، تمام مدت بازی ساکت بود. آقای جو بری می‌گوید علت اصلی این تصمیم این است که واکنش‌های وی به رویدادهای بازی واقعی‌تر و باورپذیر‌تر از قبل باشد.

یکی دیگر از نغییرات محسوس بازی، مربوط به کلیسا Unitology است. در نسخه ریمیک نحوه ورود به این محیط و کشف آن، به نحوی است که با سایر ارکان داستان بازی تداخل نداشته باشد. مورد بعدی مربوط به شخصیت Chen است که در نسخه اصلی در همان ابتدای بازی کشته می‌شد و تاثیر چندانی در داستان و روایت آن نداشت اما، در نسخه ریمیک یک پیوند عمیق‌تر میان وی و سایر بازماندگان سفینه و همچنین تهدید Necromorphها برقرار است.

ریمیک دد اسپیس هفتم بهمن ماه (۲۷ام ژانویه ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S ،PS5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر