بازی Sifu برای Xbox و استیم تایید شد

در ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ , 17:23:00
بازی Sifu برای Xbox

استودیو Sloclap، سازنده بازی سیفو اعلام کرد این عنوان طی ماه مارس سال ۲۰۲۳ برای کنسول‎‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و استیم منتشر شود، هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی Sifu برای Xbox مشخص نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

هرچند بازی سیفو، محصول جدید استودیو فرانسوی Sloclap یک عنوان بلاک باستر و AAA نیست اما، به عنوان یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ میلادی از دیدگاه بسیاری از کاربران شناخته می‌شود و به زعم خیلی از افراد شانس رقابت با بازی‌های بزرگ را دارد. خوشبختانه ظاهرا موقعیتی فراهم شده تا افراد بیشتری به تجربه این بازی بپردازند. اوایل سال جاری این عنوان برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و PC روی فروشگاه اپیک استور عرضه شد و پس از گذشت یک سال، قرار است نوبت به سایر پلتفرم‌ها و فروشگاه‌ها برسد.

اخیرا رسانه IGN با انتشار یک تریلر خبر از عرضه بازی Sifu برای Xbox One ،Xbox Series X/S و استیم داد. این عنوان قرار است مارس سال میلادی آینده به این پلتفرم‌ها بیاید و هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست. قیمت گذاری سیفو روی پلتفرم‌‎های جدید نیز هنوز مشخص نیست اما، بعید به نظر می‌رسد چندان تفاوتی با دیگر پلتفرم‌های مقصد داشته باشد.

Sloclap مدتی قبل یک آپدیت حجیم و رایگان را برای بازی منتشر کرد که چندین ویژگی جدید و جذاب را به بازی می‌افزود. درجه سختی بیشتر و آسان‌تر، امکان بهینه سازی گیم‌پلی بازی به دلخواه مخاطب و اضافه شدن سیستم امتیاز دهی از جمله ویژگی‌های این آپدیت بود.
سیفو هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5، نینتندو وسوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر