بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و Fallout 76 بخشی از بازی های ماه ژانویه PS Plus هستند

در ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ , 12:37:47
بازی های ماه ژانویه PS Plus

روز گذشته کمپانی سونی به صورت رسمی از بازی های ماه ژانویه PS Plus رونمایی کرد. دو عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order و Fallout 76 از مهم‌ترین بازی‌های حاضر در این لیست هستند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

در آستانه پایان سال میلادی جاری و آغاز سال ۲۰۲۳، بالاخره سونی از لیست بازی‌هایی که قرار است طی ماه ژانویه به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه شوند، رونمایی کرد. پس از اینکه سران پلی استیشن از تعداد متشرکین این سرویس اعلام نارضایتی کردند، ظاهرا سونی در تلاش است با افزودن بازی‌های AAA و محبوب، افراد بیشتری را ترغیب به تهیه اشتراک سرویس‌های Extra و Premium کند. البته به مناسبت آغاز سال میلادی جدید، بازی‌های این ماه در اختیار مشترکین سرویس Essential نیز قرار می‌گیرد.

سه بازی Fallout 76 ،Star Wars Jedi: Fallen Order و Axiom Verge 2 بازی های ماه ژانویه PS Plus را شکل می‌دهند. این سه بازی در اختیار مشترکین هر سه سطح Extra ،Essential و Premium خواهد بود. هیچ یک از این سه بازی مختص پلتفرم خاصی نیست و مشترکین می‌توانند این بازی‌ها را از روز سوم تا هفتم ژانویه به آرشیو خود اضافه کنند. پس از هفتم ژانویه نیز مشتکرین می‌توانند تا پایان ماه به تجربه این بازی‌ها بپردازند، مشروط بر اینکه اشتراک آن‌ها به پایان نرسد.

مخاطبان می‌توانند تا دوم ژانویه بازی‌های ماه دسامبر پلی استیشن پلاس را به آرشیو خود اضافه کنند. نزدیک به یک هفته قبل از اینکه سونی از لیست بازی های PS Plus برای ژانویه رونمایی کند، لیکر معروف هر سه عنوان را فاش کرده بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر