شایعه: تاریخ انتشار Redfall فاش شد

در ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ , 15:26:13
تاریخ انتشار Redfall

به گفته اینسایدر مشهور، Klobrille که سابقه خوبی در فاش کردن اطلاعات استودیوهای مایکروسافت دارد، تاریخ انتشار Redfall به احتمال زیاد در ماه می سال ۲۰۲۳ است. البته شاید زمان انتشار به پاییز موکول شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

یکی از سه بازی بزرگ انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت در سال ۲۰۲۳، بازی ردفال، محصول جدید آرکین است. این استودیو همواره به ساخت بازی‌های اکشن خاص و منحصر به فرد شهرت دارد و از این رو، هواداران زیادی در سراسر دنیا در انتظار تجربه این بازی هستند. فارغ از تریلر معرفی، اطلاعات دیگری از این بازی در دسترس نیست و سکوت طولانی مدت مایکروسافت باعث نگرانی طرفداران شده، هرچند که سران ایکس باکس وعده دادند در آینده‌ای نزدیک این شرایط تغییر کند و شایعات نیز خبر از برگزاری رویداد ایکس باکس طی ماه‌های آتی می‌دهند.

با تمام این اوصاف ظاهرا روند ساخت ردفال به خوبی پیش می‌رود و مطابق برنامه پیشین، محصول جدید آرکین روانه بازار خواهد شد. یکی از لیکرهای مشهور به نام Klobrille که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات مربوط به استودیوهای ایکس باکس دارد، در پاسخ به پرسش یکی از کاربران وبسایت Reset Era گفت احتمال اینکه تاریخ انتشار Redfall در ماه پاییز باشد، بسیار کم است و انتظار می‌رود این عنوان در ماه می سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود.

زمانی که Klobrille پیشبینی می‌کند با گفته‌های سران بتسدا همخوانی دارد، آن‌ها اواسط سال ۲۰۲۲ اعلام کردند در نیمه اول سال ۲۰۲۳ دو محصول جدید خود، یعنی ردفال و استارفیلد را روانه بازار خواهند کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر