خانه » اخبار بازی نیل دراکمن از ماجراهای پیش از ساخت بازی The Last of Us میگوید × توسط محسن شجاعی در ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ , 18:02:55 0 آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، رئیس استودیو ناتی داگ در تازهترین مصاحبه خود درباره ماجراهای پیش از ساخت بازی The Last of Us و دیدگاههای خود در زمان خلق این مجموعه سخن گفته است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید. اواخر دهه ۲۰۰۰ و اوایل دهه ۲۰۱۰ تقریبا تمامی مدیومهای سرگرمی مملو از عناوین زامبی محور بود و صنعت بازیهای ویدیویی نیز از این قاعده مستثنا نبود. دهها بازی با موضوع آخرالزمانی که به دست زامبیها فرا رسیده بود، روانه بازار شدند و تا حدی باعث خسته شدن مخاطبان از این زیر ژانر و فضا سازی شدند. وقتی که استودیو ناتی داگ از بازی The Last of Us رونمایی کرد. بسیاری تصور میکردند این عنوان نیز مانند دهها پروژه دیگر به کشتن زامبیهای مختلف و هیولاها خلاصه میشود. هر چند این المانها در بازی حضور دارند اما، مسلما تمام بازی معطوف به زامبی کشی نمیشود. پس از پایان ساخت بازی The Last of Us و انتشار این عنوان مشخص شد این بازی تفاوتهای زیادی با بازیهای مشابه خود دارد. از لحن سنگین و بزرگسالانه گرفته تا تبدیل شدن داستان و شخصیت بازی به یکی از ارکان اصلی. در واقع کارگردان بازی نیز از ابتدا دنبال خلق چنین تجربهای بوده است. آقای نیل دراکمن اخیرا با رسانه The Hollywood Reporter مصاحبهای انجام داده و در آن درباره تصورات و دیدگاههای خود در زمان ساخت بازی سخن گفت است. ایشان میگوید همواره به لست آو آس به چشم “نقطه مقابل Resident Evil” نگاه میکرده است. از ابتدا میخواستیم یک بازی که در نقطه مقابل رزیدنت اویل قرار دارد، بسازیم. من عاشق RE هستم. لحن این مجموعه بسیار غلو شده و اغراق آمیز است و درباره تنوع بالای دشمنان و کشتن هیولاهای عظیم الجثه است. حال اگر یک بازی درباره روابط صمیمی افراد باشد چه؟ درباره عشق بیقید و شرط یک پدر به فرزندش و تمام نتایج زیبا و بعضا وحشتناکی که این عشق میتواند داشته باشد. قسمت اول سریال The Last of Us، محصول مشترک سونی و HBO بیست و پنجم دی ماه (۱۵ام ژانویه) پخش میشود. نویسنده محسن شجاعی The Last of Usشرکت سونی (Sony)شرکت ناتی داگ (Naughty Dog) لینک منبع اخبار بازی دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.