شایعه: مخاطبان از تجربه نسخه آزمایشی Starfield شگفت‌ زده شده‌اند

در ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ , 18:17:20
نسخه آزمایشی Starfield

به گفته یکی از اینسایدرها، افرادی که موفق به تجربه نسخه آزمایشی Starfield شده‌اند، از اینکه این عنوان چقدر عظیم و پرمحتوا است، حیرت‌ زده شده‌اند و می‌گویند این بازی جاه طلبانه‌ترین پروژه بتسدا است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

هر زمانی که بتسدا اقدام به انتشار یک بازی نقش آفرینی جدید می‌کند، همگان انتظار دارند با یک بازی بزرگ، پرمحتوا و یک تجربه حماسی مواجه شوند و تقریبا هیچگاه این کمپانی طرفداران خود را ناامید نکرده‌است. سال‌ها است که این کمپانی به عرضه بازی‌های نقش آفرینی خوش ساخت شهرت دارد و از The Elder Scrolls گرفته تا Fallout، تقریبا اکثر نسخه‌های این دو مجموعه جزو برترین نقش آفرینی‌های تاریخ محسوب می‌شوند. بنابر این تفاسیر کاملا طبیعی است که سطح انتظارات از بازی استارفیلد نیز بالا باشد و سازندگان با وظیفه دشواری مواجه باشند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد بتسدا باردیگر در ساخت یک بازی بزرگ موفق بوده است.

به گفته یکی از اینسایدرهای مطرح به نام colteastwood، افرادی که نسخه آزمایشی بازی Starfield را تجربه کرده‌اند “از اینکه این عنوان تا چه اندازه بزرگ و جاه طلبانه است، شگفت زده شده‌اند.” وی در تازه‌ترین قسمت پادکست XNC بر اساس شنیده‌های خود گفت تمامی مخاطبانی که به تجربه بازی پرداخته‌اند، می‌گویند استارفیلد بزرگ‌ترین پروژه بتسدا تا به امروز است:

بازی از همه نظر بزرگ‌تر و جاه طلبانه‌تر از اسکایریم است. بتسدا از تمامی تجارب خود در ساخت The Elder Scrolls و Fallout بهره گرفته و از همه نظر، آن‌ها را چندین سطح ارتقا داده است.

استارفیلد نیمه اول سال میلادی جاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر