مایکروسافت بازی های جدید سرویس گیم پس را اعلام کرد

در ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ , 19:39:35
بازی های جدید سرویس گیم

کمپانی مایکروسافت ساعاتی پیش از اولین سری بازی های جدید سرویس گیم پس در ماه ژانویه رونمایی کرد. این بازی‌ها قرار است از نوزدهم ژانویه در اختیار مشترکین سرویس قرار گیرند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مطابق رسم نانوشته، مایکروسافت همواره پیش از آغاز یک ماه میلادی جدید از تازه‌ترین بازی‌هایی که قرار هستند به سرویس‌های این کمپانی اضافه شوند، رونمایی می‌کرد. البته همیشه درباره ماه ژانویه یک استثنا وجود دارد. با توجه به برهه پرمشغله کریسمس، معمولا تمرکز کمپانی‌ها روی تبلیغات و بازاریابی برای این ایام است و بخش‌های دیگر آن‌ها در اولویت بعدی قرار می‌گیرند. در هر حال مایکروسافت ساعاتی پیش از اولین سری بازی‌های جدید Game Pass در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد. این عناوین شامل سه بازی جدید از ناشران ژاپنی هستند.

نوزدهم ژانویه دو بازی Persona 3 Potable و Persona 4 Golden در اختیار مشترکین کنسول، رایانه‌های شخصی و کلود گیم پس قرار می‌گیرد تا تعداد بازی‌های حاضر از مجموعه پرسونا روی Game Pass افزایش یابد و طرفداران این فرنچایز نقش آفرینی، فرصت تجربه بازی‌های دیگر از آن را پیدا کنند. بیستم ژانویه یعنی درست همزمان با عرضه بازی Monster Hunter Rise برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس یاکس، این بازی به گیم پس نیز می‌آید و در اختیار کاربران کنسول، PC و کلود قرار می‌گیرد.

بر اساس برخی شایعات قرار بود بازی Shadow Warrior 3، محصول جدید استودیو Flying Wild Hog نیز جزو بازی های جدید سرویس گیم باشد اما، ظاهرا این عنوان در موج اول بازی‌های ماه ژانویه گیم پس جایگاهی ندارد و شاید در پک‌های بعدی به این سرویس اضافه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر