کارگردان The Last of Us شیوه روایت داستان Elden Ring را تحسین می‌کند

در ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ , 20:16:38
داستان Elden Ring

آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، خالق سری The Last of Us و رئیس استودیو ناتی داگ در مصاحبه اخیر خود از احترام و علاقه خود به سبک و شیوه روایت داستان Elden Ring سخن گفت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مسلما یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت محصولات استودیو ناتی داگ، شخصیت‌ها و داستان سرایی در این بازی‌ها است. شخصیت‌هایی که به لطف دیالوگ‌ها و کات سین‌ها پرداخته می‌شوند و مخاطبان با آن‌ها هم ذات پنداری می‌کنند و داستانی که از طریق این کات سین‌ها روایت می‌شود سینمایی است و اکثر مخاطبان از تماشای آن لذت می‌برند. در نقطه مقابل چنین نگرشی، ساخته‌های فرام سافتور قرار دارند. داستان سرایی ضمنی و به کمک طراحی‌های محیط، آیتم‌ها و استفاده از کمترین دیالوگ ممکن از امضاهای زیرژانر سولز بورن است.

علی رغم این حجم از تفاوت میان نگرش این دو استودیو به سبک روایت داستان، آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، خالق سری The Last of Us و رئیس استودیو ناتی داگ از علاقه و احترام خود به شیوه روایت داستان Elden Ring می‌گوید. ایشان در مصاحبه اخیر خود با رسانه The Washington Post، اینگونه گفت:

اخیرا جذب سبک روایت داستان در بازی‌هایی مانند الدن رینگ و اینساید شده‌ام. بهترین و مهم‌ترین قسمت‌های روایت داستان در سری The Last of Us از طریق کات سین‌ها صورت می‌گیرد اما، بخش زیادی از آن در گیم‌پلی بازی جریان دارد. برای فهمیدن تاریخچه یک محیط و سرگذشت‌های آن، باید در آن گشت و گذار کنید و المان‌های محیط را به دقت بررسی کنید. برای من بیشتر لذت از تجربه یک بازی زمانی بدست می‌آید که سازندگان به مخاطب خود اعتماد می‌کنند تا خودش به برخی مسائل پی ببرد.

البته این علاقه جدید آقای دراکمن به معنای تغییر سبک در ساخته‌های ناتی داگ نیست و ایشان می‌گوید بعید می‌داند در آینده نزدیک، شیوه روایت داستان در محصولات این استودیو تغییر کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر