مقیاس بازی Assassin’s Creed Mirage صمیمانه و متمرکزتر خواهد بود

در ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ , 20:53:25
مقیاس بازی Assassin's Creed Mirage

طبق گفته استفان بودون کارگردان هنری یوبی‎‌سافت، انتقاد طرفداران از بازی‌های اساسینز کرید Origins، Odyssey و Valhalla  منجر به رویکرد متمرکزتری در رابطه با عنوان پیش رو به نام Assassin’s Creed: Mirage شد. با دنیای بازی همراه شوید.

سری اساسینز کرید در سال ۲۰۱۷ با عنوان Origins تحول بزرگی ایجاد کرد و با Odyssey و Origins این فرمول را ادامه داد. اما هرچقدر هم که این سه عنوان خوب باشند، باز هم افرادی وجود دارند که از این فرمول زده شده‎‌اند. عناوین اخیر به‌دلیل حجم زیادی که داشته‌اند مورد انتقاد قرار می‌‎گرفتند، اما خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت به‌دنبال جبران این اشتباه در ساخت عنوان بعدی خود است. آساسینز کرید Mirage در مقایسه با سه‌‎گانه اخیر، شباهت بیشتری به عناوین قدیمی‌تر خواهد داشت. بازی تنها در یک شهر جریان دارد و تمرکز بیشتری روی مخفی‎‌کاری و پارکور دارد و گیم‌‎پلی کوتاه‌تری نیز خواهد داشت. یوبی‌سافت پیش‎‌تر به‌طور کاملا شفاف اعلام کرده که به‌‎دنبال بازگشت به روش متمرکزتری است و برای این کار از اساسینز کرید های قدیمی‌تر الگو می‌گیرد.

مقیاس بازی Assassin's Creed Mirage

اظهارات کارگردان هنری بازی

استفان بودون کارگردان هنری یوبی‌سافت در صحبت با GamesRadar تکرار کرد که اصلی‌ترین علت مقیاس ساده‌‎تر بازی اساسینز کرید Mirage انتقادات متعدد از عناوین اخیر بوده است. بودون همچنین بیان کرد: «خلق میراژ حاصل همسو بودن چندین ورودی است. البته که اولین ورودی از جامعه ما می‌‎آید: Origins، Odyssey و Valhalla. اینها بازی های بزرگی هستند که هدفشان به تصویر کشیدن یک ماجراجویی حماسی با فانتزی‌‎ای قوی است. دامنه دید آنها با همراهی مکانیک های نقش‌‎آفرینی برای تحقق این جاه طلبی‌ها کالیبره شده است. اما بین طرفداران، متوجه صدایی شدیم که خواستار داستانی شخصیت‌محور است. متمرکز بر اصالت سری Assassin’s Creed در مقیاسی ساده‎‌تر. این موضوع بین ما توسعه دهنگان طنین انداز شد و این نقطه شروع پروژه بود.» بودون همچنین خاطر نشان کرد که با بهره‎‌مندی تیم توسعه از سخت‌‎افزار قوی‌تر، Assassin’s Creed: Mirage تجربه بسیار متراکم‌‎تری خواهد بود که عمق و تعاملات مکانیکی و سیستمی بسیار بیشتر و محیط بسیار فراگیرتری دارد که با جزئیات بیشتری همراه خواهد بود.

او همچنین می‌گوید: «افزایش قدرت سخت‌افزار و تخصص گسترده‌‎تری که ایجاد کرده‌‎ایم به ما این امکان را می‌دهد تا نقشه بازی بسیار غنی‌‌‌‌‌‌تر و متراکم‌تری نسبت به عناوین اولیه اساسینز کرید داشته باشیم و این به معنای فرصت‌های بیشتر در خصوص گیم‌‎پلی و عمق و تعاملات بیشتر بین سیستم‌ها است. همچنین به معنای خلق جزئیات باورنکردنی و عمیق در خصوص بغداد شخصیت اصلی Mirage است.» اساسینز کرید Mirage اکنون در دست ساخت قرار دارد و قرار است برای پلتفرم‎‌های PS5، ایکس‎‌باکس سریX و S، PS4، ایکس‌‎باکس وان و کامپیوتر های شخصی منتشر شود. زمان انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است اما اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که بازی در ماه آگوست منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر