کیفیت اجرای بازی Persona 4 Golden و Persona 3 Portable روی پلتفرم‌های جدید مشخص شد

در ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ , 19:18:02
کیفیت اجرای بازی Persona 4 Golden

اعضای استودیو Atlus در مصاحبه اخیر خود از کیفیت اجرای بازی Persona 4 Golden و Persona 3 Portable روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ رونمایی کردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مجموعه پرسونا یکی از عمیق‌ترین و موفق‌ترین نقش آفرینی‌ها در کشورهای شرق آسیا است که به لطف نسخه پنجم در میان مخاطبان غربی نیز دیده شد و توانست جامعه مخاطبان خود را گسترده‌تر کند. به عقیده بسیاری از طرفداران قدیمی این فرنچایز، نسخه‌های چهارم و سوم از برخی جوانب حتی خوش ساخت‌تر از پرسونا ۵ هستند و از ارزش تکراری بالایی برخوردار هستند. حال که شهرت استودیو Atlus، سازنده این مجموعه جهانی شده و آن‌ها در تلاش هستند محصولات خود را علاوه بر مخاطبان پلی استیشن، به سایر مخاطبان نیز عرضه کنند، نسخه‌های ریمستر شده پرسونا ۴ و پرسونا ۳ برای کنسول‌های جدید عرضه شدند.

یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها درباره این نسخه‌های جدید این است که عملکرد آن‌ها روی پلتفرم‌های قدرتمند به چه صورت است؟ پاسخ این پرسش را تیم سازنده بازی در مصاحبه اخیر خود با The Mako Reactor می‌دهند. به گفته سازندگان بازی Persona 4 Golden و Persona 3 Portable روی ایکس باکس سری ایکس با ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و نسخه‌های PS4 و نینتندو سوییچ نیز به راحتی این دو بازی را با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کنند. به گفته تیم سازنده، این دو بازی با قابلیت Quick Resume در Xbox Series X همخوانی دارند. قرار نیست نسخه PS5 این دو بازی به صورت مستقل عرضه شود.

Persona 4 Golden و Persona 3 Portable هم اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر