نسخه‌های فیزیکی بازی The Witcher 3 از هفته آینده برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر می‌شود

در ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ , 13:13:21
بازی The Witcher 3

استودیوی بازی‌سازی سی دی پراجکت رد امروز تأیید کرد که بازی The Witcher 3 که یکی از بزرگ‌ترین محصولات نقش‌آفرینی جهان بازی است که به تازگی نسخه نسل کنونی آن منتشر شده، از تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۶ بهمن ۱۴۰۱ نسخه‌های فیزیکی را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

استودیوی بازی‌سازی سی دی پراجکت رد ماه گذشته در حرکتی بزرگ و البته مخاطب پسند، به‌روزرسانی نسل نهمی بازی The Witcher 3 که پیش‌تر در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شده بود را در اختیار کاربران قرار داد تا مخاطبانی که به تازگی وارد صعنت بازی‌های ویدیویی شدند، از تجربه یکی از بزرگ‌ترین، پرطرفدارترین و منحصربه‌فردترین بازی‌های اکشن جهان باز نقش‌آفرینی موجود در این صنعت باز نمانند.

البته به‌روزرسانی نسل نهمی بازی The Witcher 3 برای آن دسته از مخاطبانی که نسخه نسل هشتمی را در اختیار داشتند، به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت و آن دسته از مخاطبانی که چنین عنوانی را تاکنون تجربه نکرده بودند نیز می‌توانند بدون تهیه کردن ورژن قبلی، فقط نسخه جدید را که شامل بهبودها و تغییرات قابل توجه‌ای هم می‌شود، تهیه کنند.

اگرچه این بازی قرار بود در ابتدا فقط به صورت دیجیتالی منتشر شود، اما تیم توسعه‌دهنده در اوایل ماه میلادی جاری تأیید کرد که نسخه‌ فیزیکی بازی The Witcher 3 تا پایان ماه ژانویه ۲۰۲۳ میلادی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. حالا با توجه به اینکه فقط ۹ روز تا پایان این ماه زمان باقی مانده است، می‌دانیم که درست در چه تاریخی باید شاهد فروش فیزیکی چنین محصولی برای کنسول‌های نسل کنونی باشیم.

استودیوی بازی‌سازی سی دی پراجکت رد از طریق بیانیه‌ مطبوعاتی اعلام کرد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۶ بهمن ۱۴۰۱ به صورت رسمی فقط برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس در آمریکای شمالی، اروپا و برخی دیگر از مناطق «منتخب» منتشر خواهد شد. البته هنوز اطلاعاتی از مناطق منتخب در اختیار نداریم، اما احتمالاً ژاپن، استرالیا و برخی از کشورهای خاورمیانه شامل این طرح می‌شوند.

نسخه پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بازی The Witcher 3 شامل گزینه‌های مختلفی می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به وضوح تصویری ۴K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، قابلیت رهگیری پرتو، ارتقاء بصری محیطی، زاویه دوربین جدید، بهبود کیفیت زندگی و نقطه اشتراکاتی با سریال The Witcher اشاره کنیم.

برای آن دسته از بازیکنانی که اطلاعاتی از بازی The Witcher 3: Wild Hunt ندارند، موضوعی برای بیان باقی مانده است. این محصول در یک جهان فانتزی – تخیلی روایت می‌شود که بر اساس اسطوره‌های اسلاوونی ساخته شده و البته تیم سازنده سی دی پراجکت رد برای تولید سری بازی‌های The Witcher از یک سلسله کتاب با همین نام استفاده کرده‌اند. در این دنیای فانتزی، انسان‌ها، الف‌ها، کوتوله‌ها، هیولاها و سایر موجودات در یک سرزمین ساکن‌ هستند؛ اما موجودات غیر انسانی به خاطر رفتار و ظاهرشان بعضاً مورد اذیت و آزار سایر ساکنان قرار می‌گیرند.

در سرزمینی که ما راجع به آن صحبت می‌کنیم، نبردی بی پایان بین دو امپراطوری نیفلگارد به رهبری Emhyr var Emreis که به قلمرو پادشاهی سرزمین‌های شمالی حمله کرده و امپراطوری ردانیا تحت فرمانروایی شخصی به اسم King Radovia V وجود دارد که وظیفه محافظت از اراضی خودش را در این تهاجم‌ها دارد. از لحاظ ساختار گیم‌پلی نیز بازی The Witcher 3: Wild Hunt یک محصول نقش‌آفرینی است که به سبک عناوین سوم شخص روایت می‌شود. بازیکنان باید کنترلر شخصی به اسم گرالت آف ریویا را برعهده بگیرند که استاد سلاخی کردن هیولاها است و البته به «جادوگر» هم معروف است.

از گرالت هر کاری مثل دویدن، جاخالی دادن، ضد حمله زد، شنا کردن، بالا رفتن از بلندی‌ها و کارهای دیگر بر می‌آید. برای نبرد، با انبوهی از سلاح‌ها و جادو‌ها روبه‌رو خواهید شد که می‌توانید دشمنانتان را بسته به علاقه‌ شخصی خود، نابود، جادو یا تکه تکه کنید. اگر تاکنون بازی‌های نقش‌آفرینی شمشیرزنی را تجربه کرده باشید، می‌دانید که باید انتظار چه گیم‌پلی را داشته باشید؛ بنابراین اینطور می‌توانم توضیح دهم که بازی The Witcher 3: Wild Hunt یکی از کامل‌ترین محصولات نقش‌آفرینی در این زمینه است.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا تاکنون موفق به تجربه بازی The Witcher 3 شده بودید و حالا خرید و تجربه نسخه نسل نهمی آن را به سایر دوستان خود و مخاطبان همراه ما پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر