پیش دانلود بازی Dead Space Remake روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس آغاز شد

در ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ , 15:49:22
بازی Dead Space Remake

امروز، کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس که می‌خواهند به تجربه بازی Dead Space Remake بپردازند، می‌توانند مراحل پیش دانلود این محصول را آغاز کرده و سایر کاربران از دیگر پلتفرم‌ها نیز در تاریخ ۲۵ ژانویه می‌توانند چنین پروسه‌ای را تکمیل کرده تا در روز انتشار جهانی، بتوانند به تجربه آن بپردازند.

استودیوی بازی‌سازی Motive در حال آماده‌سازی خودش برای انتشار یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۳ میلادی است که با نام بازی Dead Space Remake شناخته می‌شود و از هفته آینده در اختیار کاربران و مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به همین ترتیب، مثل روال سابقی که کاربران بازی‌های دیجیتالی طی پیش از انتشار یک محصول طی می‌کنند، پیش‌ دانلود این محصول در اختیار علاقه‌مندان روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار گرفته است.

با این حال، کاربران پلتفرم‌های دیگر یعنی پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی نیز از تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۵ بهمن ۱۴۰۱ می‌توانند پروسه مربوط به بارگیری کل آن محصول را شروع کرده تا در روز انتشار بدون هیچ معطلی به تجربه‌اش بپردازند.

بازی Dead Space Remake بر اساس داستان محصول علمی – تخیلی استودیوی بازی‌سازی Visceral یعنی Dead Space که در سال ۲۰۰۸ میلادی منتشر شده بود، روایت خواهد شد و تمام عناصر آن بازی به همراه بهترین ویژگی‌های نسخه دوم و سوم در بطن این محصول بازسازی شده قرار گرفته است.

همچنین از دیگر جنبه‌های بهبود یافته بازی Dead Space Remake می‌توانیم به جلوه‌های بصری اصلاح شده و بهبود اتمسفر ترس، بازسازی جلوه‌های صوتی، نوری و غیره اشاره کنیم. بازیکنان همچنین می‌توانند این محصول را با وضوح تصویری ۲K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه یا وضوح تصویری ۴K و نرخ فریم ۳۰ ثانیه همراه با قابلیت رهگیری پرتو در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی تجربه کنند.

تیم سازنده همچنین سیستم لایه‌برداری تازه‌ای برای بازی Dead Space Remake طراحی کرده است تا تمام اجزا و بافت‌های صورت یا بدن موجودات به صورت طبیعی از هم گسسته شده یا جدا شوند. این موضوع بسته به سلاح بازیکن و میزان تخریب پذیری آن خواهد داشت که اطلاعات بیشتر از آن در روز انتشار مشخص خواهد شد.

مناطق جدید، روایت داستان تازه، تغییرات دیالوگ، صداگذاری کامل شخصیت اصلی و موارد دیگر نیز از بزرگ‌ترین تغییرات بازی Dead Space Remake نسبت به بازی اصلی است که استودیوی بازی‌سازی Motive حسابی روی آن سرمایه‌گذاری کرده است. کاربرانی که موفق شوند این محصول را روی فروشگاه استیم پیش‌خرید کنند، بازی Dead Space 2 به صورت رایگان برای آن‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت دنیای بازی‌ را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنانی هستید که می‌خواهید در روز اول انتشار به تجربه بازی Dead Space Remake بپردازند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر