سازنده Cyberpunk 2077 انتقاد مخاطبان به داستان بازی را منطقی می‌داند

در ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ , 14:45:10
سازنده Cyberpunk 2077

اعضای استودیو سی‌دی پراجکت رد، سازنده Cyberpunk 2077 می‌گویند نارضایتی مخاطبان از خطی بودن داستان بازی و عدم وجود روایت چند شاخه درست مانند مجموعه ویچر، کاملا صحیح و منطقی است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کارگردان بخش ماموریت‌های بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، آقای Paweł Sasko اخیرا در یکی از استریم‌های توئیچ درباره عملکرد این بازی پس از عرضه و رویدادها و حواشی به وجود آمده سخن گفت. ایشان گفت انتقاد مخاطبان از خطی بودن داستان بازی و اینکه انتخاب‌ها تاثیرها اساسی در روند روایت ندارند، کاملا منطقی است و ایشان کاهلی تیم سازنده را می‌پذیرد:

[پس از عرضه] خیلی اتفاق‌ها افتاد. یکی از آن‌ها این بود که سطح توقعات مخاطبان از بازی بسیار بیشتر بود و دلیل آن‌ هم ویچر ۳ بود. من هنوز هم معتقدم حجم بالایی از روایت غیرخطی در سایبرپانک وجود دارد اما، مخاطبان انتظارات بیشتری داشتند.

سازنده Cyberpunk 2077 می‌گوید مخاطبان انتظار داشتند انتخاب‌های آن‌ها تاثیرات اساسی رو داستان و نحوه روایت آن بگذارد اما، در زمان ساخت، سازندگان فکر می‌کردند تاثیرات جزئی کفایت می‌کند:

برای سازندگان تعریف غیر خطی با تعریف مخاطبان متفاوت است. یک بازیکن از خودش می‌پرسد: “آیا می‌توانم با انتخاب یک گزینه کاملا متفاوت، نتیجه کاملا متفاوت بگیرم یا نه.” و به نظر من این توقع قابل قبولی است. فکر می‌کنم می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم.

سایبرپانک ۲۰۷۷ هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. DLC داستانی Phantom Liberty سال ۲۰۲۳ برای PS5 ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر