پیش دانلود بازی Hogwarts Legacy روی کنسول‌های ایکس باکس آغاز شد

در ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ , 11:19:54
بازی Hogwarts Legacy

کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌توانند هم اکنون محتوای بازی Hogwarts Legacy را دانلود کرده تا همه چیز برای تجربه این بازی نقش‌آفرینی جهان باز استودیوی Avalanche Software در روز انتشار آماده باشد.

بالاخره انتظارات برای تجربه بازی Hogwarts Legacy که واقعاً یکی از طولانی‌ترین انتظارات بود، به پایان رسید و باید در حال به تجربه این محصول بپردازیم که متأسفانه جی.کی. رولینگ و ترنس هراسی به عنوان نویسندگان محصولات هری پاتر با اخبار جنجالی روبه‌رو شدند؛ اما هنوز افراد زیادی هستند که برای تجربه چنین محصولی مشتاق هستند و اکنون فقط یک قدم دیگر مانده تا این دسته از گیمر‌ها به خواسته خود برسند.

البته کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس یک قدم از همه بازیکنان جلوتر هستند و اکنون آن‌هایی که موفق شدند تا بازی را پیش‌خرید کنند، می‌تواند فایل نهایی را روی کنسول خود بارگیری کرده و آماده انتشارش در روز‌های آینده باشند. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص پیش‌دانلود بازی Hogwarts Legacy روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی نداریم، اما آن‌ها هم زیاد معطل نخواهند شد و به زودی به خواسته خود می‌رسند.

در همین حال، با توجه به اینکه نسخه نسل هشتمی بازی Hogwarts Legacy تا ماه آوریل منتشر نمی‌شود، واضح است که پیش‌دانلودی برای آن‌ها در دسترس قرار نمی‌گیرد و احتمالاً این دسته از کاربران باید تا روز دقیق انتشار برای بارگیری فایل نهایی صبر کنند. اخیراً هم کتابچه هنری که مجموعه‌ای از تصاویر بازی را با کاربران به اشتراک می‌گذارد منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای در خصوص شخصیت‌ها و مکان‌های آن به ما ارائه می‌کند. به عنوان مثال این نکته کشف شد که بازیکنان به هیچ وجه حق ورود به تالار اسرار را ندارند که همین موضوع باعث عدم تطبیق محتوای بازی با سایر مجموعه‌های هری پاتر شده است.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ به صورت رسمی برای پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. کاربران کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت قادر خواهند بود در بخش تنظیمات گرافیکی از بین دو حالت « عملکردی » و « کیفیتی » یکی را انتخاب کنند که حالت اول نرخ فریم بالاتر و حالت دوم وضوح تصویری بیشتری به آن‌ها ارائه می‌کند.

همچنین این بازی در تاریخ ۴ آپریل ۲۰۲۳ برابر با ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون محصول یادشده و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت دنیای بازی را حتماً مطالعه کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنان موفقی بودید که بازی Hogwarts Legacy را پیش‌خرید کرده و اکنون مراحل دانلودش در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس / اس را آغاز کردند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر