استقبال بسیار خوب مخاطبان استیم از بازی Dead Space Remake

در ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ , 16:09:02
مخاطبان استیم

بیش از ۲۵ هزار بازیکنان استیم در روز عرضه بازی Dead Space Remake به صورت هم زمان این بازی را تجربه کردند. به نظر تحلیلگران بازخوردهای خوب منتقدان دلیل اصلی استقبال بسیار خوب مخاطبان استیم از بازی Dead Space Remake است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
مجموعه وحشت-بقا دد اسپیس بیش از ده سال در خاموشی فرو رفته بود و آینده‌ مبهمی داشت. الکترونیک آرتز و EA Motive با ریمیک نسخه اول، به سراغ احیای این مجموعه رفتند و با توجه به طیف گسترده مخاطبان بازی و نمایش‌های آن پیش از عرضه، انتظار از این محصول بسیار بالا بود و با توجه به بازخوردهای مخاطبان و منتقدان، باید گفت سازندگان تا حد زیادی در برآورده کردن این انتظارات موفق بوده‌اند. بویژه نسخه PC بازی که از نظر عملکردی، غنی‌ترین نسخه است و مخاطبان این پلتفرم استقبال ویژه‌ای از محصول جدید EA Motive کردند.

به گزارش وبسایت SteamDB بیش از ۲۵ هزار مخاطبان استیم در روز عرضه بازی Dead Space Remake به تجربه این عنوان مشغول شده‌اند. به عبارت دقیق‌تر ۲۵۰۸۴ نفر به صورت هم زمان این بازی را تنها چند ساعت پس از عرضه روی PCهای خود تجربه کردند. این آمار با اختلاف بهترین آمار بازی‌های مجموعه دد اسپیس است و هیچ یک از نسخه‌های پیشین این فرنچایز با چنین استقبالی در زمان عرضه مواجه نشده‌اند. در تحسین این آمار باید بازی Resident Evil 7 را مثال زد که درست مانند این ریمیک، عنوانی در فرنچایز خود بود که پس از سال‌ها عرضه می‌شد و در روز عرضه کمی بیشتر از ۲۰ هزار نفر مخاطب روی Steam داشت.

ریمیک دد اسپیس هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox SeriesX/S ،PS5 و PC در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر