سازنده Dead Space Remake از برنامه‌های خود برای آینده مجموعه می‌گوید

در ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ , 13:22:58
سازنده Dead Space Remake

آقای Phil Ducharme، تهیه کننده استودیو EA Motive، سازنده Dead Space Remake می‌گوید این استودیو برای کار روی نسخه‌های دیگر این مجموعه بسیار مشتاق است و قصد دارد با الکترونیک آرتز درباره این مسئله مذاکره کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

علی رغم اینکه تنها چند روز ار عرضه ریمیک بازی دد اسپیس می‌گذرد، طرفداران از همین لحظه در انتظار معرفی نسخه بعدی هستند و پرسش‌های بی‌شماری درباره آینده مجموعه دارند. با در نظر گرفتن میزان محوبیتی که این فرنچایز وحشت-بقا دارد و نسخه ریمیک نیز یک بازگشت رویایی را برای آن رقم زد و در کنار آن طرفداران جوان‌تر را نیز به سمت این فرنچایز جذب کرد، ساخته شدن نسخه جدید کاملا محتمل و حتی منطقی به نظر می‌رسد. نتیجتا تیم سازنده و ناشر نیز در حال بحث و گفت و گو درباره آینده دد اسپیس هستند، گفت و گوهایی که هنوز نهایی و قطعی نشده‌اند.

آقای Phil Ducharme، تهیه کننده ریمیک Dead Space اخیرا با GQ مصاحبه‌ای داشته و از علاقه تیم سازنده Dead Space Remake به کار روی نسخه جدید سخن گفته است. ایشان می‌گوید آن‌ها دوست دارند جهان دد اسپیس را گسترش دهند و حتی ایده‌هایی برای نحوه انجام کار نیز دارند. ایده‌های که آن را با الکترونیک آرتز مطرح کرده‌اند و در حال مذاکره با ناشر هستند.

جدا امیدوارم بار دیگر ساخت نسخه جدید دد اسپیس به ما ملحق شود. من که بسیار علاقه مند هستم و فکر می‌کنم نظر Roman [کارگردان نسخه ریمیک] نیز همین است. قطعا یک سری ایده برای این کار داریم. حال که بازی عرصه شده، می‌خواهیم مطمئن شویم بازی بدون هیچ مشکل فنی خاصی اجرا می‌شود و پس از آن قطعا با EA درباره آینده مجموعه مذاکره جدی می‌کنیم.

ریمیک دد اسپیس هم اکنون برای پلتفرم‌های PS5 ،Xbox Series X/S و PC در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر