تاریخ انتشار بازی The Last Case of Benedict Fox مشخص شد

در ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ , 12:22:38
تاریخ انتشار بازی The Last Case of Benedict Fox

رسانه Xbox Wire در پست اخیر خود از تاریخ انتشار بازی The Last Case of Benedict Fox رونمایی کرد. این بازی دو و نیم بعدی مترویدوانیایی هفتم اردیبهشت (۲۷ام آوریل) برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

ژانر مترویدوانیا از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ژانرها میان مخاطبان بازی است که هر چند طی چند نسل و به دلیل ظهور بازی‌های سه بعدی به دست فراموشی سپرده شده بود اما، در سال‌های اخیر و به لطف عرضه عناوینی همچون Hollow knight و مجموعه ori، بار دیگر میان طرفداران به محبوبیت رسید و مخاطبان جوان‌تر نیز فرصت تجربه بازی‌ها این سبک را پیدا کردند. استودیو مستقل Plot Twist مشغول ساخت یک بازی لاوکرفتی مترویدوانیایی است که به لطف طراحی‌ هنری خاص خود و نمایش‌هایی که از گیم‌پلی بازی منتشر شده، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

پیشتر سازندگان بهار سال ۲۰۲۳ را به عنوان بازه انتشار بازی لحاظ می‌کردند اما، تاریخ دقیقی برای عرضه بازی مشخص نشده بود. روز گذشته وبسایت Xbox Wire طی یک پست اعلام کرد هفتم اردیبهشت (۲۷ام آوریل) تاریخ انتشار بازی The Last Case of Benedict Fox است. مخاطبان در این بازی در نقش یک کارآگاه عنوان دار قرار می‌گیرند که در تلاش است پرده از راز به قتل رسیدن پدرش بردارد و با بررسی خاطرات وی و تجربه مجدد آن‌ها، به دنبال به دست آوردن سرنخ‌های بیشتر است.

The Last Case of Benedict Fox برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود و از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر