مشکل فنی جدید بازی The Division 2 باعث عدم به‌روزسانی می‌شود

در ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ , 20:55:25
بازی The Division 2

بازی The Division 2 با چند مشکل فنی مواجه شده است که باعث می‌شود مخاطب نتواند فایل به‌روزرسانی را چه از سمت سرور گیرنده یا چه از طرف سرور توسعه‌دهنده دریافت کند.

کمپانی یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده است که به دلیل بروز برخی از مشکلات فنی، به‌روزرسانی جدید بازی The Division 2 به تآخیر افتاده است. این اطلاعات در پست توییتری تیم ناشر منتشر شده و استودیوی سازنده‌ هم فاش کرد که در فرآیند ایجاد به‌روزرسانی داخلی، چنین مشکلاتی را حل می‌کند؛ اما خطایی که به تازگی کشف شده می‌تواند سیستم تولید بیلد بازی را از بین ببرد.

به زبان ساده‌تر، اساساً مشکل این است تا زمانی که سیستم تولید بیلد رفع نشده باشد، یوبی‌سافت نمی‌تواند بازی The Division 2 را به‌روزرسانی کند. تیم سازنده فاش کرد که در حال حاضر روی رفع مشکل به وجود آمده کار می‌کند، اما تا زمانی که سیستم تولید بیلد بازیابی نشود، هیچ‌ به‌روزرسانی از سمت سرور یا مشتری نمی‌تواند به وقوع بپیوندد.

این استودیو همچنین اعلام کرده است که در ۹۶ ساعت گذشته پیشرفت خوبی در چنین زمنیه‌ای داشته و توانسته است که جنبه‌های حیاتی سیستم بیلد را به خوبی راه‌اندازی کند و جدول زمانی برای رفع مشکل نیز فردا با کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود. بازیکنان بازی The Division 2 نیز به دلیل وقوع این مشکل می‌توانند جوایز رایگانی را دریافت کنند که فردا در جزئیات به‌روزرسانی جدید پیرامونش صحبت خواهیم کرد.

بازی The Division 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴،‌ پلی‌اسیتشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت دنیای بازی را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم تاکنون با ارور خاصی در این زمینه مواجه شده بودید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر