سازندگان Apex Legends و Titanfall استودیو Wildlight Entertainment را تاسیس کردند

در ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ , 15:13:11
استودیو Wildlight Entertainment

اعضای سابق استودیو ریسپاون که در ساخت عناوینی همچون Apex Legends و نسخه اول و دوم مجموعه تایتان فال نقش کلیدی داشتند، خبر از تاسیس استودیو Wildlight Entertainment دادند. هنوز پروژه اول این استودیو مشخص نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

حدود ۱۴ ماه پیش کمپانی الکترونیک آرتز دستور توقف ساخت چندین پروژه بزرگ و کوچک را صادر کرد و به دنبال آن افراد زیادی از این شرکت و استودیوهای زیرمجموعه آن جدا شدند. بر اساس شایعات یکی از پروژه‌های لغو شده، نسخه سوم مجموعه شوتر تایتان فال بود که در استودیو ریسپاون ساخته می‌شد. در این مدت افراد سرشناسی این استودیو را ترک کردند و درباره آینده شغلی آن‌ها اطلاعاتی در دسترس نبود.
روز گذشته آقای Chad Grenier، کارگردان سابق بازی Apex Legends اعلام کرد او و همکارانش یک استودیو جدید و مستقل را تاسیس کرده‌اند و به دنبال جذب نیرو هستند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به بازی Call of Duty 4: Modern Warfare اشاره کرد.

در کنار آقای Grenier، از دیگر موسسان استودیو Wildlight Entertainment می‌توان به آقای محمد علوی، طراح ارشد Apex Legends، آقای کارلوس پنادا (Carlos Peneda)، سرپرست تیم طراحان و آقای جیسون مک کورد (Jason McCord)، کارگردان هنری Apex Legends اشاره کرد.

در حال حاضر پروژه اول Wildlight Entertainment مشخص نیست و فعلا در مرحله جذب نیرو برای موقعیت‌های مختلف هستند. استودیو ریسپاون از سوی دیگر بزودی بازی Star Wars Jedi: Survivor را روانه بازار می‌کند و مدتی پیش فصل شازندهم بازی Apex Legends را آغاز کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر