میزان فروش بازی Elden Ring از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرد

در ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ , 14:00:46
میزان فروش بازی Elden Ring

پس از گذشت نزدیک به یک سال از عرضه محصول جدید استودیو فرام سافتور، این بازی به روند خوب فروش خود ادامه می‌دهد و مطابق آخرین آمار میزان فروش بازی Elden Ring در مجموع فروش دیجیتالی و فیزیکی به بیش از ۲۰ میلیون نسخه رسیده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی بندای نامکو و استودیو فرام سافتور اعلام کردند آمار فروش بازی الدن رینگ به بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا رسیده است. مطابق آمار قبلی که مربوط به ابتدای ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ بود، الدن رینگ حدودا ۱۷.۵ میلیون نسخه به فروش رسیده بود و در عرض سه ماه بیش از ۲.۵ میلیون نسخه دیگر از این بازی تحسین شده به فروش رسیده است.

الدن رینگ ششم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ روانه بازار شد. این بازی در سرزمینی به نام The Lands Between روایت می‌شود. جایی که مخاطب در نقش یکی از شخصیت‌های ترد شده موسوم به Tarnished قرار می‌گیرد و باید برای به دست آوردن جایگاه Elden Lord وراث و فرزندان ملکه Marrika که به نوعی نیمه خدا (Demi God) هستند را شکست دهد. سیستم مبارزات بازی از سری دارک سولز الهام گرفته و گشت و گذار و اکتشاف در آن، یاد آور بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است.

میزان فروش بازی Elden Ring مرهون ویژگی‌هایی مانند طراحی‌های هنری و بصری چشم نواز، سیستم مبارزات چالشی و اعتیاد آور و ارزش بسیار بالای تکرار است. شایعاتی مبنی بر عرضه یک DLC بزرگ نیز از ماه‌ها قبل شنیده می‌شود که مخاطبان جدید را برای خرید بازی، ترغیب می‌کند.

الدن رینگ برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر