میزان فروش بازی Sons of the Forest از مرز ۲ میلیون نسخه در ۲۴ ساعت گذشت

در ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ , 16:40:29
میزان فروش بازی Sons of the Forest

بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، میزان فروش بازی Sons of the Forest که یکی از جدیدترین محصولات ترسناک بقاء محور صنعت بازی‌های ویدیویی است، تنها در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار در حالت دسترسی زودهنگام یا همان Early Access از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کرده است.

جدیدترین اثر استودیوی بازی‌سازی اندنایت گیمز (Endnight Games) که با نام بازی Sons of the Forest شناخته می‌شود، اخیراً به حالت دسترسی زودهنگام برای مخاطبان روی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد که با گذشت ۲۴ ساعت، می‌توان گفت که یکی از موفق‌ترین محصولات سال ۲۰۲۳ مالی شناخته می‌شود که روند بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد.

تیم سازنده در توییتی از میزان فروش بازی Sons of the Forest رونمایی کردند و بر اساس اطلاعاتی که منتشر شد، تنها در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار نسخه دسترسی زودهنگام این محصول، بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است. این موفقیت برای کسانی که منتظر تجربه چنین محصولی بودند، اصلاً تعجب‌آور نیست؛ چراکه در هفته اول انتشار نیز تعداد بازیکنان هم زمان محصول یادشده به اوج خودش با ۳۵۰ هزار بازیکن در پلتفرم استیم رسید. در مقام مقایسه با نسخه قبلی مجموعه یعنی بازی The Forest که بالاترین رقم تعداد بازیکنان همزمان آن ۷۶.۲۲۶ نفر بود، این یک آمار بزرگ برای تیم سازنده به حساب می‌آید.

بازی Sons of the Forest یک محصول ترسناک بقاء محور است که در جزیره‌ای مملو از آدم‌خوارها و موجودات وحشی روایت می‌شود و بازیکنان باید تلاش کنند تا یک میلیاردر گمشده را از دل این جزیره بیرون بکشند. در حین کاوش و جستجوی محیط، مخاطبان قادر خواهند بود تا از ابزارها و سلاح‌های مختلف برای دفاع از خود و هجوم به سمت مردمان جزیره استفاده کنند و همچنین مکانیزم‌های ساخت و ساز به صورت گسترده در اختیار آن‌ها قرار دارد.

بازی Sons of the Forest در حال حاضر فقط برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این محصول و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌‌اش، وب سایت دنیای بازی را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ به نظر شما چه چیزی باعث شده تا میزان فروش بازی Sons of the Forest از نسخه قبلی بیشتر باشد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر