بازی جدید استودیو Moon برای سازندگان تعیین کننده و سرنوشت ساز است
کارگردان بازی جدید استودیو Moon معتقد است سرنوشت تیم سازنده و استودیو در گرو عملکرد این بازی است و میتوانند نام آنها را تا همیشه در تاریخ بازیهای ویدیویی ماندگار کند یا باعث فراموشی آنها شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
استودیو مون طی سالهای اخیر و به لطف ساخت بازیهایی همچون Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps نام خود را به عنوان یکی از برترینها در ساخت بازیهای ژانر Metroidvania مطرح کرده است. میدانیم که پروژه جدید آنها تفاوت اساسی با ساختهای قبلی آنها دارد و این بازی در ژانر اکشن- نقش آفرینی قرار میگیرد. کمپانی Private Division وظیفه نشر این بازی را بر عهده دارد. آقای Thomas Mahler معتقد است عملکرد این پروژه روی آینده استودیو تاثیر بسزایی میگذارد.
آقای Mahler طی یک رشته توئیت به صحبت درباره بازی جدید استودیو Moon پرداخته است. ایشان میگوید پروژه جدید آنها پتانسیل آن را دارد که ژانر نقش آفرینی را برای همیشه متحول کند و نامهای مطرح در این ژانر مانند Diablo و Pillars of Eternity را به مبارزه دعوت کرده است. آقای Mahler در توئیتهای بعدی خود تایید کرد که زاویه دید در بازی آنها از بالا به پایین است و سیستم مبارزات آنها نوآورانه و لذت بخش است و روی المانهای شناخته شدهای مانند Loot کردن تمرکز ندارد.
در حال حاضر استودیو مون با حواشی و چالشهایی غیر از تحول ژانر نقش آفرینی مواجه است. برخی از کارمندان سابق سران استودیو را به ایجاد یک محیط کاری مسموم متهم کردهاند. آنها مدعی هستند مایکروسافت نیز از این شرایط آگاه بوده و به همین دلیل حاضر نشده ناشر بازی جدید آنها باشد.