اولین DLC داستانی بازی Elden Ring معرفی شد

در ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ , 15:08:46
اولین DLC داستانی بازی Elden Ring

کمپانی بندای نامکو و استودیو فرام سافتور با انتشار یک توئیت از اولین DLC داستانی بازی Elden Ring به نام Shadow of the Erdtree رونمایی کردند. هنوز تاریخ انتشار این DLC و قیمت آن مشخص نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از زمان عرضه بازی الدن رینگ یک سال می‌گذرد و در تمام این مدت این عنوان توانسته تحسین و تمجید میلیون‌ها مخاطب در سراسر دنیای را برانگیزد و موفقیت‌های متعددی کسب کند. از انتخاب شدن به عنوان بازی برتر سال در رویداد The Game Awards گرفته تا ثبت آمار فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای در عرض یک سال. با اینکه این بازی ده‌ها ساعت گیم‌پلی و محتوا دارد و می‌تواند هر مخاطبی را تا مدت‌ها سرگرم کند، هنوز بسیاری از طرفداران در انتظار عرضه محتوای بیشتر بودند و اطلاعات به دست آمده از آپدیت‌های اخیر بازی و اظهار نظرهای آقای میازاکی سبب شد بسیاری از معرفی DLC و محتوای بیشتر برای الدن رینگ اطمینان کسب کنند.

بالاخره و پس از مدت‌ها گمانه زنی و شایعات مختلف، بالاخره کمپانی بندای نامکو و استودیو فرام سافتور با انتشار یک توئیت از اولین DLC داستانی بازی Elden Ring به نام Shadow of the Erdtree رونمایی کردند. زمان انتشار این DLC و قیمت آن مشخص نیست و سازندگان حتی یک تریلر از آن منتشر نکردند. تنها یک کانسپت آرت از آن در دسترس است که در آن فردی را سوار بر Torrent (یا هر مرکب دیگری) می‌بینیم که در یک گندم زار پوشیده از مقبره‌های مختلف در حال راندن به سمت Erdtree است که تاریک و خموده است و ظاهرا در حال نابودی است.

فارغ از این تصویر و نام DLC، اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست. الدن رینگ هم اکنون برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One و PC در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر