درجه سختی در بازی Star Wars Jedi: Survivor متنوع است

در ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ , 13:58:42
درجه سختی در بازی Star Wars Jedi: Survivor

اعضای استودیو Respawn Entertainment در مصاحبه‌ اخیر خود اعلام کردند درجه سختی در بازی Star Wars Jedi: Survivor بسیار متنوع پیاده سازی شده تا طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش دهد. در این بازی ۵ درجه سختی وجود دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor، یکی از مورد انتظارترین و محبوب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ باقی نمانده است و سازندگان طی چندین مصاحبه و پیش نمایش اطلاعات و جزئیات بیشتری از این عنوان را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند. می‌دانیم که این بازی در مقایسه با نسخه پیشین مجموعه از هر نظر گسترده‌تر است و در کنار لوکیشن‌های آشنا و خاطره انگیز برای طرفداران استاروارز، مخاطبان به چندین سیاره جدید و منحصر به فرد نیز سفر می‌کنند. در کنار این موارد امکان انتخاب بین درجه سختی‌های مختلف برای مخاطبان وجود دارد.

تیم سازنده بازی در مصاحبه‌ای با رسانه Sirius Gaming اعلام کردند که درجه سختی در بازی Star Wars Jedi: Survivor بسیار متنوع پیاده سازی شده تا طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش دهد. در این بازی ۵ درجه سختی مختلف وجود دارد که مخاطبان با چهار درجه سختی پیشتر آشنایی دارند. درجه سختی «Jedi Padawn» در مقایسه با نسخه قبلی به تازگی به مجموعه اضافه شده و میان دو درجه سختی «Story Mode» و «Jedi Knight» قرار می‌گیرد.

به گفته سازندگان حدودا %۴۰ از مخاطبان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order این عنوان را روی درجه سختی «Story Mode» تجربه کرده‌اند و سطح «Jedi Knight» برای این مخاطبان بیش از حد دشوار بوده است. تیم سازنده قصد دارد با افزودن «Jedi Padawn» خلا میان دو سطح سختی را پر کند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor هشتم اردیبهشت (۲۸ام آوریل) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر