آپدیت فنی بازی The Last of Us Part 1 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

در ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ , 05:43:47
آپدیت فنی بازی The Last of Us Part 1

در آپدیت فنی بازی The Last of Us Part 1 که به تازگی برای کاربران رایانه‌های شخصی منتشر شده، مشکلات بسیار زیادی که کاربران از وجود آن‌ها شکایت داشتند؛ برطرف می‌شود.

آپدیت فنی بازی The Last of Us Part 1 در زمانی منتشر شد که مشکلات وحشتناک نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان، رکورد‌های عجیبی را از خودش به جا گذاشته و این بازی به خاطر همین مشکلات تاکنون یکی از بدترین بازی‌های استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ شناخته می‌شود. تیم سازنده از زمان انتشار تا امروز تلاش‌های زیادی را انجام داده تا هر سری، وضعیت تجربه بازی بهتر از قبل شود و به همین خاطر به‌روزرسانی‌های متعددی به صورت فوری در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این آپدیت فنی بازی The Last of Us Part 1 عمدتاً روی مشکلات رابط کاربری بازی، مخصوصاً‌ هنگام تجربه محتوای گیم‌پلی با کنترلرهای ایکس باکس، تمرکز دارد. در کنار چنین موضوعی، برخی دیگر از مشکلات و خرابی‌هایی که باعث فریز شدن صفحه، بسته شدن فایل بازی و موارد دیگر هم می‌شود، به لطف این به‌روزرسانی از بین خواهند رفت.

استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ در توییتر شخصی خود تأیید کرد که اگرچه تیم سازنده در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود که در هنگام انتشار آپدیت قابلیت بازی با کنترل‌های کیبورد و ماوس، مشکلات دوربین را هم حل کند، اما در نهایت این موضوع باعث ایجاد «مشکلات غیرمنتظره‌ای» شد و کاربران برای حل این معضل باید تا به‌روزرسانی‌های بعدی صبر کنند.

در همین حال، تیم ناتی داگ همچنین تکرار کرد که یک پچ جدید برای پورت رایانه‌های شخصی در روز جمعه منتشر خواهد شد و بعد از آن نیز پچ‌های دیگری برای بهبود روند اجرا و تجربه گیم‌پلی روی کنسول دستی نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود. بازی The Last of Us Part 1 هم اکنون برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت دنیای بازی را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ از نظر شما وضعیت این بازی در دوران آزمایش عمومی چگونه بود؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر