آخرین تریلر گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor امروز منتشر می‌شود

در ۱۴۰۲/۰۱/۲۰ , 14:29:12
آخرین تریلر گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor

استودیو ریسپاون و شرکت الکترونیک آرتز اعلام کردند آخرین تریلر گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor امروز و در جریان رویداد Star Wars Celebration Europe به نمایش در خواهد آمد. این بازی هشتم اردیبهشت منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار محصول جدید استودیو Respawn Entertainment باقی نمانده است. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ بود که روح تازه‌ای به اقتباس‌های ویدیو گیمی استاروارز دمید. دنباله این بازی با نام Star Wars Jedi: Survivor خرداد ماه سال گذشته معرفی شد و مطابق انتظار توانست هایپ فراوانی را میان مخاطبان ایجاد کند. حال که کمتر از سه هفته تا عرضه این بازی زمان باقی مانده و شاهد انتشار اطلاعات مهمی از بازی از جمله سیستم مورد نیاز برای اجرا روی PC و درجات سختی بازی هستیم، نوبت به نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی می‌رسد.

تریلر قبلی بازی با تمرکز روی بخش داستانی منتشر شده بود، جایی که Cal Kestis، شخصیت اصلی بازی را دیدیم که همچنان با نیروهای Empire درگیر است و از دست آن‌ها در گریز است. سازندگان با انتشار یک توئیت اعلام کردند آخرین تریلر گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor امروز و در جریان رویداد Star Wars Celebration Europe به نمایش در خواهد آمد. مدت زمان این تریلر و بخش‌هایی که قرار است در آن نمایش داده شوند، هنوز مشخص نیست.

بازی Star Wars Jedi: Survivor هشتم اردیبهشت ماه (۲۸ام آوریل) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر