کراس پلی در بازی Tekken 8 همراه با ویژگی‌ دیگری وجود خواهد داشت

در ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ , 12:07:30
کراس پلی در بازی Tekken 8

امروز کاتسوهیرو هارادا، کارگردان و تهیه کننده سری بازی Tekken از وجود قابلیت کراس پلی در بازی Tekken 8 پرده‌برداری کرد و توضیح داد ویژگی Rollback Netcode دوباره به محتوای این محصول باز می‌گردد.

استودیوی بازی‌سازی باندای نامکو در هفته‌های اخیر مجموعه‌‌ای از تریلرهای جدید را برای یکی از بازی‌های جدید در دست توسعه‌اش یعنی بازی Tekken 8 منتشر کرد و همچنین اطلاعاتی تازه با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت که شامل رونمایی از چند شخصیت جدید می‌شد. با این حال، امروز کاتسوهیرو هرادا، کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه موردبحث در پاسخ به سوالات کاربران در شبکه اجتماعی توییتر توضیح داد که قابلیت کراس پلی در بازی Tekken 8 وجود دارد و به همین منظور، جزئیات بیشتری در مورد این بازی مبارزه‌ای مطرح کرد.

احتمالاً این جزئیات جدید برای طرفداران قدیمی مجموعه خوشحال کننده خواهد بود، چراکه علاوه بر تأیید حضور قابلیت کراس پلی در بازی Tekken 8 که یک مورد هیجان‌انگیز است، استودیوی سازنده برنامه‌ای برای بازگرداندن ویژگی Rollback Netcode دارد و از زمان انتشار نیز در دسترس بازیکنان خواهد بود. هارادا در ادامه توضیح می‌دهد که این بازی با بیشترین و بزرگ‌ترین فهرست مبارزان نسبت به محصولات قبلی منتشر خواهد شد. با فرض انتشار بازی Street Fighter 6، یکی دیگر از محصولات مبارزه‌ای استودیوی بازی‌سازی کپکام در آینده، می‌توان اینطور برداشت کرد که نسخه جدید سری بازی Tekken در روز انتشار با بیش از ۱۸ کاراکتر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی Tekken 8 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد. هنوز بازه زمانی دقیقی از انتشار محصول یادشده در دسترس نیست، اما تیم سازنده به صورت رسمی اعلام کردند که محصول در دست توسعه‌شان تا قبل از آوریل ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت دنیای بازی را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از علاقه‌مندان به تجربه بازی Tekken 8 هستید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر