آپدیت بازی The Last of Us Part 1 مشکلات فنی جدیدی را برطرف می‌کند

در ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ , 15:54:11
آپدیت بازی The Last of Us Part 1

آپدیت بازی The Last of Us Part 1 که در ادامه سایر پچ‌های جدید فنی از سوی استودیوی ناتی داگ منتشر شد، روی مشکلات بصری کار کرده و گزینه‌های صوتی تازه‌ای نیز به تنظیمات گیم‌پلی افزوده است.

استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ و آیرون گلگسی همچنان به دنبال آپدیت بازی The Last of Us Part 1 هستند تا بتوانند مشکلات فنی فاجعه‌باری که در روز اول انتشار به وقوع پیوسته و باعث نارضایتی کاربران شده بود را رفع کنند. تاکنون به‌روزرسانی‌های متعددی در دسترس قرار گرفته که شرایط تجربه گیم‌پلی را بهبود بخشیده و همچنین صحنه‌های سینمایی را نیز پایدارتر کرده؛ اما همه این موارد کافی نیست و به عنوان طرفدار رایانه‌های شخصی، هنوز فاصله زیادی تا آن تجربه کم نقصی که کاربران پلی‌استیشن در گذشته داشتند داریم.

این پچ جدید بازی The Last of Us Part 1 در حال حاضر منتشر شده و علاوه بر افزودن گزینه‌های سازگاری صوتی مثل تغییر حالت خروجی صدا و میزان تأخیر، قابلیت‌های جدید دیگری از جمله تغییر مجدد کلید‌های جهت‌دار هنگام بازی با صفحه‌کلید و ماوس را فراهم می‌کند. در کنار این موضوع، برخی از ایرادات صوتی و بصری نیز از بین رفته و مشکلات مربوط به حالت عکس‌برداری و انتخاب مجدد مراحل ( مخصوصاً در مورد بسته الحاقی Left Behind) نیز ظاهراً از بین رفته است.

بازی The Last of Us Part 1 هم اکنون برای کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. شما مخاطبان عزیز می‌توانید یادداشت آپدیت بازی The Last of Us Part 1 را از طریق این لینک مطالعه کنید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت دنیای بازی را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ به نظر شما چه مقدار طول می‌کشد تا تمام مشکلات مربوط به این بازی برطرف شوند؟ آیا در صورت اصلاح اشکالات، شانس مجددی برای تجربه به آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ می‌دهید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر