حجم بازی Star Wars Jedi: Survivor روی PS5 مشخص شد

در ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ , 14:04:10
حجم بازی Star Wars Jedi: Survivor روی PS5

به گزارش اکانت PlayStation Game Size@ در توئیتر، حجم بازی Star Wars Jedi: Survivor روی PS5 حدودا ۱۴۸ گیگابایت است. لازم به ذکر است این حجم بازی بدون در نظر گرفتن آپدیت روز عرضه است و به احتمال زیاد تغییر می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

فازغ از اینکه بازی Star Wars Jedi: Survivor یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ است، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های امسال از نظر محتوا و مدت زمان گیم‌پلی نیز محسوب می‌شود. به گفته تیم سازنده بازی، Survivor تغییرات محسوسی نسبت به نسخه پیش کرده است و تقریبا از همه جوانب نسبت به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order گسترش یافته است. همین مسئله نوید یک بازی حجیم و سنگین را فارغ از پلتفرم مقصد می‌داد. حجم این بازی روی کنسول پلی استیشن ۵ که اخیرا مشخص شده، این موضوع را تایید می‌کند.

به گزارش اکانت PlayStation Game Size@ در توئیتر، حجم بازی Star Wars Jedi: Survivor روی PS5 حدودا ۱۴۸ گیگابایت است. به طور دقیق‌تر ۱۴۷.۵۷۷ گیگابایت حجم این بازی است. البته این حجم دانلودی بازی است و مشخص نیست چه فضایی از حافظه کنسول را اشغال می‌کند. نباید فراموش کرد که حجم اعلام شده بدون در نظر گرفتن آپدیت روز عرضه بازی است و به احتمال زیاد تغییر می‌کند. حجم نسخه PC بازی Star Wars Jedi: Survivor حدودا ۱۵۵ گیگابایت است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor هشتم اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. آن دسته از طرفدارانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند پری‌لود آن را از ششم اردیبهشت آغاز کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر