مشکلات بازی Star Wars Jedi: Survivor روی رایانه‌های شخصی به زودی رفع می‌شود

در ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ , 03:51:33
مشکلات بازی Star Wars Jedi: Survivor روی رایانه‌های شخصی

توسعه‌دهنده از مشکلات بازی Star Wars Jedi: Survivor روی رایانه‌های شخصی آگاه است می‌گوید که به‌روزرسانی‌ها به آزمایش‌های قابل توجه‌ای نیاز دارد تا زمانی که مشکلات جدیدی مشخص نشود، آن‌ها را راه‌اندازی نمی‌کند.

جدیدترین محصول استودیوی بازی‌سازی رسپاون اینترتیمنت با همکاری کمپانی الکترونیک آرتز دیروز برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل فعلی منتشر شد. با اینکه منتقدان در مجموع از تجربه این محصول راضی بودند، اما بازی یادشده شرایط پایداری ندارد. به عنوان مثال، از لحاظ فنی کاربران رایانه‌های شخصی مشکلات جدی دارند و به نظر می‌رسد که پورت مخصوص به آن در حداقل‌ترین زمان ممکن تهیه شده است.

در بیاینه‌ اخیر استودیوی سازنده پیرامون مشکلات بازی Star Wars Jedi: Survivor روی رایانه‌های شخصی در توییتر، آمده است که:

ما می‌دانیم که بازی Star Wars Jedi: Survivor مطابق با استانداردهای ما برای درصدی از بازیکنان روی رایانه‌های شخصی، به ویژه آن‌هایی که سیستم‌های پیشرفته یا پیکربندی‌ شده خاصی دارند، نیست.

رسپاون اینترتیمنت

استودیوی رسپاون می‌گوید که در حال کار روی اصلاحاتی است تا اطمینان حاصل شود که مشکلات فنی بازی می‌تواند برطرف شود؛ اما پیشنهاد می‌کند که بازیکنان برای انتشار پچ‌های آینده صبور باشند. دلیل اصلی در آنجایی است که تمام به‌روزرسانی‌ها از فیلترهای آزمایشی عبور خواهند کرد تا مشکلات تازه‌ای به محتوای گیم‌پلی اضافه نکنند.

در ادامه، توسعه دهنده پیرامون سایر مشکلات بازی Star Wars Jedi: Survivor می‌گوید:

درحالی‌که هیچ راه‌ حل واحد و جامعی برای کاربران رایانه‌های شخصی وجود ندارد، تیم روی اصلاحاتی کار کرده است که ما معتقدیم عملکرد را در طیفی گسترده از پیکربندی‌ها بهبود می‌دهد. این تعهد ما است که مشکلات را در اسرع وقت برطرف کنیم، اما هر به‌روزرسانی نیاز به آزمایش قابل توجه‌ای دارد تا مشکلات تازه‌ای ایجاد نکند.

رسپاون اینترتیمنت

استودیوی سازنده در نهایت تأیید کرد که برای هفته آینده چند پچ به‌روزرسانی جدید منتشر خواهد کرد. بازی Star Wars Jedi: Survivor هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت دنیای بازی را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از کسانی هستید که با تجربه این محصول روی رایانه‌های شخصی، از مشکلات متعدد آن اذیت شدید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر