آمار فروش Hogwarts Legacy از مرز ۱۵ میلیون نسخه عبور کرد

در ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ , 14:58:22
آمار فروش Hogwarts Legacy

کمپانی WB Games در تازه‌ترین کنفرانس خبری خود اعلام کرد آمار فروش Hogwarts Legacy از مرز ۱۵ میلیون نسخه عبور کرده است و در مجموع بیش از ۱ میلیارد دلار برای ناشر درآمد زایی داشته است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ تا بدین لحظه، Hogwarts Legacy بوده است. این عنوان که در مسیر ساخت فراز و فرودهای بیشماری را تجربه کرد و همچنین اظهار نظر خانم جی.کی رولینگ، نویسنده مجموعه رمان‌های هری پاتر نیز موفقیت بازی را در هاله‌ای از ابهام قرار داد، از زمان عرضه با استقبال کم‌نظیر مخاطبان و منتقدان همراه بوده و این مسئله به خوبی روی میزان فروش بازی Hogwarts Legacy و همچنین بازخوردهای به شدت مثبتی که در فضای مجازی منتشر شده، اثرگذار بوده است. می‌دانیم که محصول جدید استودیو آوالانچ از زمان عرضه چندین هفته متوالی در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته قرار داشت. حال باید پرسید دقیقا چند نسخه از این عنوان به فروش رسیده است.

پاسخ این پرسش را کمپانی WB Games، ناشر هاگوارتز لگسی می‌دهد. سخنگوی شرکت در تازه‌ترین کنفراس خبری اعلام کرد آمار فروش Hogwarts Legacy از مرز ۱۵ میلیون نسخه عبور کرده است. در مجموع این ۱۵ میلیون نسخه بیش از ۱ میلیارد دلار برای ناشر کسب درآمد کرده‌اند. مدتی پیش نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازی نیز در دسترس قرار گرفتند و انتظار می‌رود حضور بازی روی پلتفرم‌های بیشتر، تاثیر بسزایی روی میزان فروش داشته باشد. نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy سوم مرداد (۲۵ام جولای) در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Hogwarts Legacy هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S ،PS4 ،PS5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر