جدول فروش بازی در انگلیس | صدر نشینی Hogwarts Legacy به لطف عرضه نسخه‌های نسل هشتم

در ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ , 12:40:40
جدول فروش بازی در انگلیس

مطابق آمار جدیدی که موسسه Gfk از جدول فروش بازی در انگلیس طی هفته گذشته منتشر کرده است، بازی Hogwarts Legacy پس از چندین ماه دوری از صدر، دوباره به این جایگاه بازگشت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

با پایان یک هفته دیگر در کشور بریتانیا موسسه Gfk مطابق رسم همیشگی خود اقدام به انتشار آمار فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌های مختلف در این منطقه کرد. با توجه به اینکه تنها عرضه جدید این مدت بازی ردفال بوده است و این عنوان نیز عملکرد چندان مطلوبی را از خود ثبت نکرد، شاهد تغییرات گسترده و ثبت رکوردهای خارق العاده در فروش بازی‌ها نبوده‌ایم و تقریبا عناوین همیشگی بار دیگر در میان ده بازی پرفروش هفته حضور یافتند.

با توجه به اینکه اخیرا نسخه‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازی Hogwarts Legacy اخیرا روانه بازار شده‌اند، این بازی توانست پس از اینکه برای شش هفته متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی باشد، بار دیگر خود را به این رتبه برساند. در جایگاه دوم بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار می‌گیرد که در مقایسه با هفته پیشین با افت فروش %۶۸ مواجه شده است اما، به لطف فروش خوب دیجیتالی توانست در هفته اول عرضه %۳۲ بیشتر از بازی Fallen Order به فروش برسد.

رتبه سوم جدول فروش بازی در انگلیس طی هفته گذشته به بازی Dead Island 2 تعلق می‌گیرد که در مقایسه با هفته قبل با فروش ۵۱ درصدی مواجه شده است. فارغ از این سه عنوان تغییرات خاص دیگری در ده عنوان پرفروش مشاهده نمی‌شود.

شما در ادامه می‌توانید جدول ده بازی پرفروش هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید:

رتبهعنوان
۱Hogwarts Legacy
۲Star Wars Jedi: Survivor
۳Dead Island 2
۴Mario Kart 8 Deluxe
۵FIFA 23
۶Super Mario Odyssey
۷WWE 2K23
۸Grand Theft Auto 5
۹Call of Duty: Modern Warfare 2
۱۰Minecraft Legends

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر