آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ به بیش از ۱۲۵.۶ میلیون دستگاه رسید

در ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ , 12:37:11
آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ

به گفته سخنگوی شرکت نینتندو در جریان کنفرانس مالی اخیر این کمپانی، آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ از مرز ۱۲۵.۶ میلیون دستگاه عبور کرده است. در جریان این کنفرانس به میزان فروش چندین بازی انحصاری این کنسول نیز اشاره شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از شکست کنسول Wii U، بسیاری معتقد بودند شرکت نینتندو نیز مانند کمپانی‌های نامداری همچون آتاری و سگا احتمالا از بازار رقابت کنسولی کنار می‌کشد و عرصه را به مایکروسافت و سونی واگذار می‌کند. ناشر ژاپنی با کنسول هیبریدی سوییچ نشان داد تا چه اندازه همگان در اشتباه بودند و خالقان ماریو و افسانه زلدا همچنان در ساخت بازی‌های مفرح و نوآورانه از پیشگامان این صنعت هستند. در سال‌های اخیر کنسول نینتندو سوییچ لقب «پرفروش‌ترین کنسول سال» را در بسیاری از کشورها و قاره‌ها نصیب خود کرده است. حال که شرایط نینتندو و طرفداران بهتر از همیشه است، باید پرسید آمار دقیق میزان فروش این کنسول چه میزان است.

پاسخ این پرسش را سران نینتندو می‌دهند. اخیرا کنفرانس مالی شرکت با حضور سرمایه گذاران و سهامداران ارشد برگزار شد. در جریان این کنفرانس علاوه بر پاسخ به پرسش‌های سهامداران، سخنگوی نینتندو اقدام به انتشار آمار و اطلاعات جزئیات جالب توجهی از میزان فروش کنسول سوییچ و بازی‌های انحصاری آن کرد. بر اساس این آمار، بازی Mario Kart 8 Deluxe با فروش ۵۳.۸ میلیون نسخه‌ای، همچنان پرفروش‌ترین بازی فرست پارتی روی سوییچ است.

آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ نیز حدودا ۱۳۵.۶ میلیون دستگاه است. در سه ماه منتهی به آوریل ۲۰۲۳ بیش از ۳.۰۷ میلیون دستگاه از این کنسول در سراسر دنیا به فروش رسیده است.

شما در ادامه می‌توانید آمار ده بازی انحصاری پرفروش روی سوییچ را مشاهده کنید:

  1. Mario Kart 8 Deluxe 
  2. Animal Crossing: New Horizons
  3. Super Smash Bros. Ultimate
  4. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  5. Pokemon Sword / Pokemon Shield
  6. Super Mario Odyssey
  7. Pokemon Scarlet / Pokemon Violet 
  8. Super Mario Party 
  9. New Super Mario Bros. U Deluxe 
  10. Ring Fit Adventure 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر