تاریخ انتشار بسته الحاقی Elden Ring زودتر از فروردین سال آینده نخواهد بود

در ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ , 12:36:01
تاریخ انتشار بسته الحاقی Elden Ring

کمپانی Kadokawa، شرکت مادر استودیو فرام سافتور برنامه‌ای تعیین تاریخ انتشار بسته الحاقی Elden Ring زودتر از آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی ندارد. البته ممکن است این تصمیم تغییر کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

می‌دانیم که پروژه بعدی استودیو فرام سافتور، عرضه بازی «Armored Core 6: Fires of Rubicon» است. این عنوان قرار است چهارم شهریور ماه سال جاری (۲۵ام آگوست) روانه بازار شود. در کنار نسخه ریبوت مجموعه Armored Core، سازندگان یک بازی دیگر را نیز در دست ساخت دارند. بسته الحاقی «Shadow of the Erdtree» برای بازی الدن رینگ که طرفداران بی‌‌شماری در انتظار تجربه آن هستند. بر اساس گفته‌ بسیاری از اینسایدرها و لیکرهای شناخته شده، این DLC پس از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon روانه بازار می‌شود. به نظر می‌رسید فاصله زمانی میان عرضه این دو پروژه بسیار طولانی‌تر از آن چیزی است که بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند.

اخیرا شرکت Kadokawa، کمپانی مادر استودیو فرام سافتور کنفرانس مالی خود را با حضور سرمایه گذاران و سهامداران برگزار کرده است. در گزارشی که در کنار این کنفرانس منتشر شده، کمپانی Kadokawa ضمن ابراز رضایت از عملکرد کم‌نظیر بازی الدن رینگ و فروش خارق العاده آن، به عناوینی اشاره می‌کند که قرار است تا پایان سال مالی جاری شرکت یعنی دوازدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ (۳۱ام مارس ۲۰۲۴) روانه بازار شوند. در این لیست نام بازی Armored Core 6 به چشم می‌خورد اما، خبری از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree نیست.

همین مسئله سبب شده بسیاری تصور کنند این DLC زودتر از اواسط فروردین ماه به دست مخاطبان نرسد. از سوی دیگر و بر اساس گفته اینسایدرها این بسته بیش از یک سال است که پروسه تولید را سپری می‌کند و بنابراین نباید زمان زیادی تا پایان روند ساخت آن باقی مانده باشد. در هر حال کنفرانس مالی شرکت بهترین منبع برای استناد است و ظاهرا هواداران باید بسیار بیشتر آنچه متصور بودند، برای تجربه Shadow of the Erdtree صبر کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر