آمار فروش بازی Elden Ring به بیش از ۲۰.۵ میلیون نسخه رسید

در ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ , 12:17:32
آمار فروش بازی Elden Ring

بر اساس اطلاعات بدست آمده از آخرین کنفرانس مالی کمپانی بندای نامکو، آمار فروش بازی Elden Ring از زمان عرضه به بیش از ۲۰.۵ میلیون نسخه رسیده است. محصول جدید استودیو فرام سافتور روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه PC در دسترس است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بر هیچکس پوشیده نیست که بازی الدن رینگ یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین عناوین دهه گذشته است. استودیو فرام سافتور نه تنها با توانست تعریف جدیدی از بازی‌های جهان باز ارائه کند، مخاطبان زیر ژانر سولز-لایک را نیز به حد قابل توجهی گسترش داد. مسلما این حجم از توجه و بازخوردهای مثبت از سوی مخاطبان، تاثیر مستقیمی روی میزان فروش بازی الدن رینگ خواهد داشت. به عنوان مثال پس از گذشت قریب به ۱۸ ماه از عرضه الدن رینگ، این بازی همچنان روند فروش خوب خود را حفظ کرده است.

در پایان ماه فوریه ۲۰۲۳ (اواسط اسفند ۱۴۰۱) بود که استودیو فرام سافتور اعلام کرد آمار فروش بازی Elden Ring به بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا رسیده است. حال و پس از گذشت دو ماه از آخرین آمار اعلام شده، کمپانی بندای نامکو، ناشر بازی در تازه‌ترین کنفرانس مالی خود اعلام کرد میزان فروش بازی به بیش از ۲۰.۵ میلیون نسخه رسیده است. انتظار می‎‌رود با فاش شدن اطلاعات بیشتر درباره بسته الحاقی «Shadow of the Erdtree» وهمچنین مشخص شدن تاریخ عرضه این DLC، این آمار بار دیگر یک جهش قابل توجه داشته باشد.

بازی الدن رینگ هم اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر