بازی های جدید سرویس Game Pass برای نیمه دوم ماه می مشخص شدند

در ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ , 21:46:38
بازی های جدید سرویس Game Pass

با اعلام رسمی مایکروسافت بازی های جدید سرویس پر طرفدار و محبوب Game Pass برای نیمه دوم ماه می مشخص شدند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت مایکروسافت بازی های جدید سرویس پر طرفدار خود را برای نیمه دوم ماه می مشخص کرد که در این لیست عناوین بسیار پر طرفداری چون Fifa 23 به چشم می‌خورد.

بازی Fifa 23 که به نوعی آخرین بازی شرکت EA با نام برند Fifa است، در اصل برای سرویس EA Play نیز عرضه شده است و دارندگان سرویس Game Pass Ultimate می‌توانند این بازی را بر روی کنسول های ایکس‌باکس و پی سی خود از همین حالا تجربه کنند.

از دیگر بازی های این سرویس می‌توان به عنوان دو بعدی و نقش آفرینی Eastern Exorcist و ورژن کنسولی بازی Eastpunk که قرار است اوایل هفته آینده عرضه شوند، اشاره کرد.

بازی Planet of Luna که در سبک معمایی و ماجراجویی است نیز در روز عرضه خود، یعنی در تاریخ ۲۳ ام ماه می بر روی این سرویس خواهد آمد.

بازی Cassette Beasts که قبلا بر روی سرویس پی سی گیم‌پس قرار گرفته بود؛ قرار است در تاریخ ۲۵ ام ماه می بر روی نسخه کنسولی سرویس گیم‌پس قرار بگیرد.

همچنین در تاریخ ۲۵ ام ماه می بازی های Massive Chalice و Railway Empire 2 قرار است برای این سرویس عرضه شوند.

مایکروسافت نیز از لیست عناوین خروجی سرویس گیم‌پس نیز رونمایی کرد. این لیست شامل بازی های Europa Universalis، Evil Genius 2: World Domination، FIFA 21، Floppy Knights و Lawn Mowing Simulator می‌شود که قرار است در تاریخ ۳۱ ام ماه می از این سرویس خارج شوند. البته لازم به ذکر است، که بازی Fifa 21 به صورت کلی از سرویس EA Play نیز خارج می‌شود.

همچنین باید در نظر داشت که شرکت مایکروسافت قرار است تا یکماه دیگر شوکیس اختصاصی خودش را داشته باشد و بسیاری گمانه‌زنی می‌کنند که این شرکت قصد دارد عناوین بسیار خوبی را همزمان با این شوکیس وارد سرویس Game Pass بکند.

حال باید دید که این سرویس محبوب که چند ماهی است آن تب و تاب سابق را ندارد، آیا بازهم بازی های پر‌طرفداری مثل Fifa 23 را وارد سرویس خود می‌کند یا خیر.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر