بازی Division 2 به مدت ۴ روز رایگان می‌شود

در ۱۴۰۲/۰۲/۲۷ , 10:52:01
رایگان شدن بازی Division 2

کمپانی یوبی سافت با انتشار بیانیه‌ای خبر از رایگان شدن بازی Division 2 از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده داد. امکان انتقال فایل‌های ذخیره برای آن دسته بازیکنانی که پس از این مدت اقدام به خریداری بازی کنند، وجود دارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Division جزو اولین عناوین در نسل هشتم بود که در سبک MMO و لوتر-شوتر روانه بازار شد. این عنوان با تمام کاستی‌هایی که نظیر بالانس نبودن سیستم مبارزات بازی، تکراری شدن مراحل و گیم‌پلی بازی و همچنین باگ‌ها فنی متعدد داشت، توانست یک تجربه تیمی-همکاری مفرح و به یاد ماندنی را به مخاطبان ارائه کند و همین مسئله باعث شد یوبی سافت نسبت به نسخه دوم همچنان امیدوار باشد و برای ساخته شدن آن چراغ سبز نشان دهد. بازی Division 2 نیز توانست با رفع بسیاری از ایراداتی که مخاطبان به نسخه اول وارد می‌کردند، یک پروژه به مراتب موفق‌تر و رضایت‌ بخش‌تر را تقدیم مخاطبان کند.

علی رغم اینکه ۴ سال از عرضه این بازی می‌گذرد اما، هنوز هم برای طرفداران بازی‌های چند نفره و شوتر، از ارزش تجربه برخوردار است و حال که یوبی سافت تصمیم به رایگان شدن بازی Division 2 به مدت چهار روز گرفته، بهترین فرصت برای ورود به جهان پسا آخرالزمانی این بازی است. ناشر این خبر را در وبسایت رسمی خود اعلام کرد. مخاطبان PC می‌توانند این محصول را از طریق Ubisoft Connect یا اپیک استور دانلود کنند. مخاطبان ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ نیز می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین پلتفرم مربوطه خود به این بازی دسترسی بیابند. نسخه رایگان بازی از فردا لغایت یکشنبه هفته آینده در دسترس است.

برای آن دسته از مخاطبانی که تصمیم به تهیه بازی بگیرند، امکان انتقال فایل‌های ذخیره از نسخه رایگان وجود دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر